Ruilen

Heren en dames liefhebbers,

Ik zit in dubio ! Ik kan mijn breitling chronomat (A81950-serie) met leren band ruilen tegen een oris xxl chronograaf op staal. De breitling is absoluut in goede staat, maar ondertussen een flink aantal jaten oud. De Oris verkeerd in goede staat en zou voorzien zijn van een onderhoudsbeurt en nieuwe lederen band (is overigens aantoonbaar)

Het kriebelt wel (iets nieuws is altijd leuk !) maar zouden jullie dit doen ?

graag jullie mening.

Patrick

Ik vind persoonlijk dat je beide modellen niet echt kunt vergelijken. De Oris is een dress-chrono, de Chronomat een echte tool-chrono in de klassieke Breitling stijl. Hoewel ik geen Breitling fan ben, zeg ik: houden die Breitling.

+1

Deze hobby laat zich moeilijk rationaliseren. Doe waar JIJ een goed gevoel bij krijgt!(tu)

Mee eens, maar check de prijzen van beide modellen eens op chrono.24.com dan weet je ook hoe ze zich rot elkaar verhouden qua prijs.

Hans

ik vind het moeilijk…
Wat ik wel denk is dat ik voor de Oris, mocht ik 'm ooit nog eens willen verkopen (ik wissel nog wel eens), een lagere prijs zal kunnen krijgen. Ik ben het absoluut met jullie eens dat je datgene moet doen waar je jezelf goed bij voelt !

Ik heb het zelfde aanbod gehad maar verwacht dat de breitling makkelijker kwijt te raken is dan een Oris. De Oris is wel een mooie klok om te zien.

Hij kan altijd cash bij van de Oris eigenaar vragen.

zou dat reeel zijn ?

Vragen staat vrij :wink:

Gezien de Breitling meer waard is op de 2ehands markt, ja.

Niet doen.

Als je echt graag wat anders wilt zou ik eerst de Breitling verkopen en daarna iets kopen wat je écht serieus terug wilt.

Welnu je hebt de kriebels maar wie niet soms,en het feit dat je hier om raad vraagt zegt toch genoeg,bij tweifel niet doen.
GR harb

Breitling verkoopt makkelijker en is nog wel iets meer waard dan de oris die je al voor een honderd of acht / acht en een half kunt krijgen

heren…Ik ben u allen erkentelijk ! Zoals gezegd: als je al twijfelt, dan moet je het niet doen !

het gaat dus over en ik voel me gesterkt.

groet,

Patrick

:)-d

Ik ben het eens met de overige leden, verkoop desnoods eerst de Breitling en kijk dan met de cash in je handen of je dan nog steeds de Oris wil hebben.

p.martens Schreef:

ik vind het moeilijk…
Wat ik wel denk is dat ik voor de Oris, mocht ik
’m ooit nog eens willen verkopen (ik wissel nog
wel eens), een lagere prijs zal kunnen krijgen.

Ikzelf ben ik flipperaar, maar hier dacht ik ook aan.

Is het een horloge voor de blijf, je vind het 't waard en gaat je Breitling niet missen, dan zou ik 't overwegen.

Toch denk ik dat dat erg kan meevallen, ik heb op een niet Horloge forum 3 klokken in de aanbieding, te weten een Breitling Chronomat en 2 Orissen, te weten een Williams F1 chrono met stalen band en de R4118 Flieger, de vraaprijs ligt vrij dicht bij elkaar (1075 - 1395) en de interessen is gelijk(waardig).

Genesis

genesis Schreef:

Toch denk ik dat dat erg kan meevallen, ik heb op
een niet Horloge forum 3 klokken in de aanbieding,
te weten een Breitling Chronomat en 2 Orissen, te
weten een Williams F1 chrono met stalen band en de
R4118 Flieger, de vraaprijs ligt vrij dicht bij
elkaar (1075 - 1395) en de interessen is
gelijk(waardig).

Genesis

Waar staan ze? die F1 wil ik wel even bekijken.