Ruilhandel anno 2013

Vorige week zette ik op Horlogemarkt alhier een Mondaine die ik eigenlijk nooit droeg…

Marcel reageerde, hij had een mooie Breil en stelde een ruil voor. Nu woon ik in Purmerend en hij in Hoofddorp. Niet echt het andere eind van de wereld, maar toch…
Maar het is Pinksteren. En met Pinksteren hebben mensen de goede gewoonte bij familieleden op bezoek te gaan.
Zo ook Marcel, die zijn schoonouders op bezoek zou krijgen. De schoonouders wonen ook in Purmerend, zo bleek. De wereld is klein. Hij werd nog kleiner, want Marcels schoonouders bleken precies één straat bij mij vandaan te wonen… Ik kom er dagelijks een paar keer langs als ik ons hondje uitlaat…
Het was vlot geregeld. Zaterdag de Mondaine even langs gebracht, die werd zondag meegenomen naar Hoofddorp, de vriendelijke schoonouders kregen de Breil weer mee terug en vanmorgen, tijdens het uitlaten, kon ik de Breil Manta 1970 in ontvangst nemen…

Mooi hè, dat ruilhandel op basis van vertrouwen gewoon kan op ons forum, anno 2013. Kijk, hier word ik dan blij van…
Marcel, mijnheer en mevrouw Sierman, heel hartelijk dank voor de ruil en de medewerking!!!

Dick V

Mooi verhaal, ik kan me goed voorstellen, dat je hier blij van wordt.
Gelukkig kan dit ook nog in Nederland (tu)

Groet Jan

Leuk! Iedereen blij (tu)

Helemaal top!

Erg leuk en positief om te lezen…

Ja, leuk verhaal.
Daarom koop ik bijna uitsluitend binnen ons clubje.
Voor ieder zijn smaak is er wel eens wat te koop of te ruil en je weet 100% zeker dat beide bij de verkoop of koop tevreden zijn.
Mooie Breil trouwens.

groetjes Lenno

Mijn beste,

Wie goed doet, goed ontmoet!!
En dat is mede de kracht van ons onvolprezen Horlogeforum.(tu)

Orologio Signaturis Temporis.B)-

typisch win-win situatie :smiley:

Mooi verhaal, veel plezier beiden!

Zogezegd win win:D Veel plezier beiden!

Dit zijn de leukste deals zolang er niemand gaat huilen… :wink:

mvg