Vandaag via Marktplaats wellicht een interessant ruilverzoek gekregen. Aangezien het marktplaats is ben ik extra op mijn hoeden. Tevens heb ik geen verstand van het aangeboden horloge en ben benieuwd of een van de forumvrinden mij er wellicht meer over kan vertellen.
Vandaag kreeg ik dus het ruilverzoek om mijn Tissot PRC 200 quartz (staat hier ook in het blauwe gedeelte) te ruilen tegen een Tag Heuer 2000 automaat full set uit 1995. Aankopbon en servicebon bij een juwelier uit het Oosten aanwezig. Bij ome Google krijg ik niet het exacte type gevonden. Betere foto’s bij daglicht volgen nog maar hieronder alvast de eerste foto’s. Kan iemand mij vertellen welk horloge dit betreft en is het een authentiek exemplaar? Zouden jullie mijn Tissot PRC 200 quartz ruilen tegen deze Tag Heuer?
Alvast hartelijk dank!
Beter verkopen voor cash (indien noodzakelijk die paar tientjes verlies nemen) en er iets mee kopen dat je wel echt mooi vindt. Dit soort Tag’s zijn niet zo gek courant, zo’n ruilvoorstel is in mijn ogen een wanhoopsdaad van iemand die zijn horloge niet kwijt krijgt.
Ik zou lekker de Tissot houden, die heeft een tijdloos design en persoonlijk vind ik hem erg mooi.
De Tag daarin tegen vind ik (totaal niet mooi) niet meer van deze tijd.
Maar mocht je de Tissot echt weg willen doen dan zou ik gaan voor Cash of een andere (betere) deal.
Krijg je gegarandeerd spijt van, ik vind dit soort jaren 90 Tags erg gedateerd en zijn volgens mij niet erg courant. Je huidige Tissot is veel fraaier.
De getoonde foto’s zijn natuurlijk bagger maar in goede conditie blijft het een leuk horloge. Als de maat goed voor je is, en er is niks mee gebeurt (zie ook de opmerking van @Motormuis) en het is een full set automaat is het best een leuke ruil. De voorgaande opmerkingen tellen echter wel, ook deze zal niet makkelijk zijn om weer kwijt te raken dus think twice before you…