Ruilverzoek met Tag Heuer 2000 gekregen via Marktplaats graag jullie hulp

Jammer dat sommige mensen midden in een mogelijke ruil en nog lopend onderhandelings proces contact op gaan nemen met de verkoper en hem attenderen op een topic op horlogeforum, waardoor de verkoper nu dus afziet van een ruil.

1 like

Nja, het is een beetje je eigen schuld denk ik. Je twijfelt veel te veel. Je had het al moeten regelen. De tag is veel gaver dan zo een quartz Tissot die niemand wilt.

1 like

Los van dat het wat lang duurde, zou vandaag nog aanvullende fotoā€™s bij daglicht krijgen, vind ik het niet zoā€™n stijlvolle actie van het desbetreffende medeforumlid.

1 like

De aanbieder of degene die contact zoekt?

Degene die contact zoekt. Verkoper was op marktplaats.

1 like

Dat is nogal onhandig inderdaad.

1 like

Volgende keerden beslissen in plaats van iedereen zijn mening vragen.
Wat heeft het ook voor zin om aan andere te vragen wat ze zouden doen, gewoon lekker je eigen ding doen en dan pas posten.

1 like

Ja, meningen van anderen vragen is inderdaad een beetje gek. Zeker op een forum :neutral_face:

Ik vind het een prima vraag van RLC en vind het altijd leuk om mee te denken. En dan is het ronduit schofterig als leden er vervolgens tussen gaan zitten. Het mag, tuurlijk. Net als een stukje file ontwijken via een benzinestation. Maar dat maakt het niet minder schofterig.

9 likes

Nou veel succes met hem voor 800 pond verkopen dan heā€¦:-1: Jammer.

2 likes

De hoofdvraag van mijn topic was wat voor horloge het is en of iemand mij ermeer over kon vertellen. Als subvraag wat zou men doen.

2 likes

Ik bedoel alleen als je het 100 mensen vraagt krijg je waarschijnlijk 100 verschillende antwoorden.
Op zich logisch anders liepen we allemaal met hetzelfde horloge rond.

Welcome to Horlogeforum.nlšŸ˜‰

3 likes

Shit zeg voor je. Maar ik vind het echt niet kunnen dat een mede forum lid hiertussen komt. Das niet zo netjes.

2 likes

Die brochure wil ik :heart_eyes:

Brochures.

1 like

Ben toch eigenlijk wel heel benieuwd wel forumlid dat dan is, zijn/haar actie getuigt niet echt van het ā€œHorlogeforum-gevoelā€ā€¦

1 like

ā€˜Wat dragen weā€¦?ā€™ in de gaten houden :smiley:

1 like

Denk je dat het hf lid het heeft gekocht? Denk alleen een snitch actie. En als die em al gekocht heeft zal ie em hier niet meer laten zien denk ik.

Nee, ik heb het horloge nog.