Rumlo

Nato bandje van Rumlo gekocht, prima en snelle afhandeling.

1 like

Alweer een tijd terug mijn oude vertrouwde Timex verkocht aan Werner. Prima koper!

1 like

Timex Q verkocht aan @Rumlo. Goede communicatie en snelle afhandeling, een serieuze koper!

1 like

Hier ook een goede ervaring met Werner.
Bandje verkocht, prettige en snelle afhandeling.

1 like

Bandje overgenomen van @Rumlo, naar volle tevredenheid. Aanrader. :+1:t3:

2 likes

@Rumlo : een horloge van hem overgenomen. In ons contact zat geen enkele onduidelijkheid, alles is zoals beschreven, de verzending was zeer vlot en het horloge was buitengewoon veilig ingepakt (ik wist niet dat er zo veel in een pakketje kan zitten …). Conclusie: 'k zou het zo weer doen, ware het niet, dat met deze aanwinst de horlogecollectie volzet is.

1 like

@Rumlo had mij naar aanleiding van een gezocht topic gratis een setje springbars opgestuurd. Bedankt voor deze toffe actie!

1 like

Timex gekocht. Perfecte deal.

1 like

Two tone Geckota van Rumlo overgenomen. Erg blij mee en top service!

1 like

prima Timex overgenomen van Rumlo. Snelle reacties en verzending, top.

1 like

Fijn bandje overgenomen van Rumlo, prima communicatie en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Rumlo. Echte liefhebber en gezellig een kopje koffie mee gedronken. Het contact is soepel en de deal verliep vlekkeloos :ok_hand:t3:

1 like

Goede ervaring en contact gehad met Rumlo met de verkoop van mijn Yema, minder met post.nl in deze transactie @Rumlo .

1 like

Koper @Rumlo; prettige, goede deal zoals het bij HF hoort!
:100: % Aanrader.

1 like

Citizen aan verkocht. Kan je goed een deal mee doen, reageert snel en betaalt direct.

1 like

Onlangs kocht ik op de gok een bracelet van @Rumlo. De gok pakte goed uit, en nu ben ik blij als een kind met mijn KS op bracelet.

Dank je wel nogmaals!

1 like

Heb een Tissot aan Werner verkocht, ging allemaal erg soepel

1 like

Recent een horloge van Werner overgenomen. Was een heel prettige deal. Aanrader om wat van aan- of te verkopen :+1:t2:

1 like

Horloge van Werner overgenomen. Alles tip top!
Prettig gesprek, super snelle verzending en een geweldig horloge ontvangen. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Rumlo. Geld stond snel op mijn rekening en nadat Werner het pakketje had ontvangen kreeg ik ook direct een vriendelijk berichtje. :ok_hand:

1 like