Nato bandje van Rumlo gekocht, prima en snelle afhandeling.
Alweer een tijd terug mijn oude vertrouwde Timex verkocht aan Werner. Prima koper!
Hier ook een goede ervaring met Werner.
Bandje verkocht, prettige en snelle afhandeling.
@Rumlo : een horloge van hem overgenomen. In ons contact zat geen enkele onduidelijkheid, alles is zoals beschreven, de verzending was zeer vlot en het horloge was buitengewoon veilig ingepakt (ik wist niet dat er zo veel in een pakketje kan zitten …). Conclusie: 'k zou het zo weer doen, ware het niet, dat met deze aanwinst de horlogecollectie volzet is.
@Rumlo had mij naar aanleiding van een gezocht topic gratis een setje springbars opgestuurd. Bedankt voor deze toffe actie!
Timex gekocht. Perfecte deal.
Two tone Geckota van Rumlo overgenomen. Erg blij mee en top service!
prima Timex overgenomen van Rumlo. Snelle reacties en verzending, top.
Fijn bandje overgenomen van Rumlo, prima communicatie en snelle verzending. Aanrader!
Horloge verkocht aan @Rumlo. Echte liefhebber en gezellig een kopje koffie mee gedronken. Het contact is soepel en de deal verliep vlekkeloos
Goede ervaring en contact gehad met Rumlo met de verkoop van mijn Yema, minder met post.nl in deze transactie @Rumlo .
Citizen aan verkocht. Kan je goed een deal mee doen, reageert snel en betaalt direct.
Onlangs kocht ik op de gok een bracelet van @Rumlo. De gok pakte goed uit, en nu ben ik blij als een kind met mijn KS op bracelet.
Dank je wel nogmaals!
Heb een Tissot aan Werner verkocht, ging allemaal erg soepel
Recent een horloge van Werner overgenomen. Was een heel prettige deal. Aanrader om wat van aan- of te verkopen
Horloge van Werner overgenomen. Alles tip top!
Prettig gesprek, super snelle verzending en een geweldig horloge ontvangen.
Horloge verkocht aan @Rumlo. Geld stond snel op mijn rekening en nadat Werner het pakketje had ontvangen kreeg ik ook direct een vriendelijk berichtje.