Russisch Pobeda-horloge: mist achterdekseltje

Beste forumleden,

Tijdens mijn vakantie in Hongarije heb ik een oud Russisch horloge van het merk Pobeda gekocht.
Helaas ben ik de achterkant (het achter dekseltje) kwijtgeraakt.

Via ebay heb ik al enige stappen ondernomen, maar wellicht dat jullie nog enkele horlogemakers in Zuid-Oost Nederland kennen die mij verder kunnen helpen?

Verder vond ik het wel apart om te zien dat er nog geen enkel forum over het Pobedahorloge is geopend! Het zijn prachthorloges :slight_smile:

Graag tot hoors,
groet Arno

Heb ik wel liggen denk ik stuur mij foto van voor en achterkant kast.

Geen interesse?
Ook goed scheelt mij weer zoeken (tu)

?

Jawel graag.
Ik weet dat het achterkapje 29 mm moet zijn.
Het zou heel fijn zijn als u kunt kijken welke afmeting uw kapje heeft.

Ik heb zitten meten, helaas al mijn Pobeda deksels zijn 33 mm.
Dus ik kan je niet helpen.

Ah spijtig.
Toch bedankt voor uw reactie.

Wanneer er andere reacties zijn hoor ik het graag.

Of horlogemakers in het zuiden van het land waar ik zo’n dekseltje wellicht kan vinden.

Maak eens een foto als je wilt, ik heb ook nog een doosje met Russische onderdelen :slight_smile:

Hier staan ze:

Hopelijk kan iemand me helpen. Vind het een prachtig horloge. :slight_smile:

Dank

Denk dat je geluk hebt, ik heb nog een klikdeksel maat 29mm (28,9) van een Russiche Raketa. Denk dat het wel gaat passen. Stuur me maar een PB met je adres gegevens dan stuur ik hem op. Past het niet, dan graag weer retour :slight_smile:

Groet,

Jeffrey.

Wow !!!

We gaan het proberen, super!
Je hebt een bericht

Volgens mij zijn Pobeda en Raketa hetzelfde merk. Pobeda is de russische notatie.

Succes er mee.

En laat een mooie foto zien als je het horloge weer in orde hebt. :wink:

Groet Tecco

en zo helpen we elkaar (tu)

Briljant! It worked!

Jeffrey, hartstikke bedankt!
Ik had een aantal horlogemakers uit de buurt gebeld die me allen zeer veel succes wensten bij de zoektocht. Na twee weken is het me al gelukt.
Top!!!

Mooie band zit er aan!

Dankje,
de man in Hongarije zei me dat het echt leder was, maar ik merk nu dat je toch aardig wat gebruikerssporen te zien krijgt.

Graag gedaan hoor :slight_smile: veel plezier er van!

Hallo Arno,

Ik heb net je kaartje in de bus gevonden. Echt bijzonder tof van je! Dankjewel :~