Russische chronograaf horloges UHREN MAGAZIN 10-1998

Voor liefhebbers van Russische chronograaf horloges
Artikel uit UHREN MAGAZIN 10-1998





Het kan aan mij liggen, maar ik zie niets. :S

Mijn beste,

Zelfs met mijn uit de kluiten gewassen bril, annex verrekijker, zie ik ook niks!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

HEUUUUUUUUK:D

Het klopt, ik ook niet. Ik heb scans opgeslagen als de foto’s en voorzien van codenaam
Maar wat bij de fotos lukt, lukt me heer niet:S:S
Moet nog uitzoeken hoe het moet.
Groeten Iwan
PS
Naar geïnteresseerden kan ook per mail verzonden worden.

Hoi Iwan,
je hebt de bestanden in TIFF formaat opgeslagen (zijn trouwens ook in zwart-wit), je moet bij het scannen kiezen voor JPG formaat, dan zal het wel werken.

Groet,
Paul

Dag Paul,
Dat zal het zijn:~, moet nog effen kijken hoe ik dat kan veranderen.
Ik dacht dat aan de grote lag 472KB
Groet
Iwan

Het is gelukt!!!

Misschien kun je ze nu nog 4x verkleinen en dan onder dezelfde naam opslaan? Dan is het ook wat overzichtelijker te lezen :smiley:

Hallo Paul K,

Ik heb ze nu in JPG vol formaat bedoelt om te kunnen koperen of printen.

Groet
Iwan

Dank je wel Iwan(tu) Ik heb trouwens onderhand een Altmeppen catalogus op de kop kunnen tikken! Die zal ik over een weekje wel in huis hebben, ben benieuwd:)

Hoi Tom,

Graag gedaan, krijg je het goed op je desktop? ik heb het groot geplaatst om betere resultaat te krijgen met photoshop of printer.
Groeten
Iwan

Het formaat is prima, ik kan het lezen zonder bril:D:D

leuk, techniek!

je kunt de hoge resolutie scans in een pdfje zetten en dan op scribd.com uploaden.
werkt goed, dan kan iedereen het printen (ik ben van de generatie die nog dingen van papier leest :smiley: ).

je mag het ook naar me mailen, dan kan ik het voor je doen.

Ik ben ook van oude stempel, uitprinten en lezen. Dit bestand kun je save as desktop of… en dan bewerken en printen ( daarom is gelaten in oorspronkelijk vorm / grote en in PDF) dan geeft meest suffer beeld.
Groeten
Iwan

Dankjewel voor het plaatsen van de scans, Iwan! (tu) Mooi leesvoer!

Ik heb nu ze nu in kleur gescand en in PDF twee pagina’s, en in JPG per pagina gesplitst.
Ik kan ze op het forum plaatsen maar dan moet ik het verkleinen, ik hoor of de animo daar voor is.

Waarom verkleinen?? Als het nog leesbaar niet erg natuurlijk, heb overigens dus wel interesse!

PDF mailen is helemaal goed! :slight_smile:

bidle.lt apending gmail(punt)com

Ik zal ze naar je toesturen.
Groet
Iwan

kaleiwan Schreef:

Ik zal ze naar je toesturen.
Groet
Iwan

Top, thx!! :slight_smile: