Russische donderdag

1 like

Ik heb um nog niet, maar hij komt binnen 1 a 2 dagen hier aan :smile:

Groets, fijne hemelvaartsdag :smile:
RobertGerard

2 likes

Ik doe mee :smile:

4 likes

Als herinnering deze dan maar. Verkocht verzonden en helaas al een maand “zoek”

Zeg maar nee, dan krijg je er twee.


Fijne dag !

1 like

kwijt in de post???

Yep in the good old US of A. Alleen wil de koper dat niet geloven en gaat nu op ebay spammen dat ik een oplichter ben, ondanks dat ik alle verzendbewijzen heb doorgestuurd. Nare situatie helaas, en ik heb nog spijt van de verkoop ook :unamused:

Als hij ondanks die verzendbewijzen toch nog vervelend
loopt te doen dan ga je je misschien afvragen of deze persoon
zelf wel helemaal zuiver op de graat is…,
dan kan hij dat ( als hij z’n echte naam gebruikte ) dat kunstje ook niet te vaak uithalen voor het gaat opvallen.

1 like

sjitzooi man

1 like

ja daar dacht ik ook al aan…

Das minder!!!

Ben zelf ook aan het twijfelen over de koper. Ik moet steeds contact zoeken met ebay daar mijn verzendbewijzen overleggen en dan verwijderen zij de comment. Maar is niet prettig, zo zaken te moeten doen.

Leuke horloges, alleen het wisselen van de datum … dat blijft toch altijd een tegenvaller.

2 likes

Foto van een paar dagen geleden :slight_smile:

3 likes

ik doe vandaag mee met deze Sputnik:

Fijne donderdag allemaal :wink:

Leuke horloges, alleen het wisselen van de datum … dat blijft toch altijd een tegenvaller.

dan zou je die Raketa van mij eens moeten proberen
dat gaat anders dan bij Vostok
(dat is nog erger), ik klooi maar wat aan en soms heb ik geluk
dan hoef ik alleen maar 20 x voorbij de 12 te draaien …
van April naar Mei ging trouwens goed
maar …eh…hoe deed ik het een maand geleden ook alweer ??

1 like

Ik “sla vandaag even over”… 'k heb maar 2 Vostoks, en vandaag is de Zentra aan de beurt op de pols… :smile:
er zitten wel weer een paar klassebakken tussen… :ok_hand:

Bij de poljot kan je hem snel verzetten door het uurwerk een uurtje terug te draaien. Heb hem zo op de juiste datum :wink:

Deze is onderweg, als hij niet goed is kan hij altijd teruggestuurd worden maar was een impulsaankoop. Iemand ervaring met dit horloge? Wil graag reviews horen van andere mensen.
EDIT: Dit horloge is niet helemaal Russisch, ik zou meer naar Duits neigen maar toch.

Gr Max

1 like

Ik heb hem al bijna 2 jaar en werkt perfect. Russische roots icm Duitse degelijkheid :wink:

1 like