Onlangs bij mij in Breda bij inbraak bijna mijn gehele verzameling Russische horloges gestolen. Het betrof, onder meer, een aantal Poljots Basilika, een Poljot Journey (rosé-goud), een Blue Angels (met blauw cijferblad) en verschillende Poljot de Luxe’s. Ook een oud verguld Ancre horloge met goudkleurige Mesh-band. Graag attentie hiervoor.
Vreselijk Leo, wat een tuig. Wellicht helpt het als je hier foto’s plaatst van de gestolen horloges.
En sterkte, wat een nare ervaring.
Dat is weer triest om te horen…
Wat goede foto’s zouden inderdaad helpen.
Sterkte!
De tering voor die boefjes. Klote zeg, hopelijk zie je je horloges ooit nog terug…
Wat een ellende, hopelijk vind je jouw horloges terug.
Sterkte!
Fuckzooi balen man.
Holy shit
Te triest voor woorden! Sterkte en hopelijk zie je ze nog terug.
Wat een vies tuig plaats wat foto’s als je die hebt, helpt wellicht. Sterkte met deze verschrikkelijke gebeurtenis
Nou wat verschrikkelijk zuur… hoop dat ze nog ergens terechtkomen. Niet te vervangen zo’n nauwkeurig geselecteerde collectie.
Damn. Hoop dat er nog wat van terecht komt. Het is al gezegd, als je details hebt deel ze. Ook met de politie trouwens, die zetten alle zooi in het ‘stopheling register’ en hoewel ik me afvraag wie daar naar kijkt is het toch fijn dat het ergens geregistreerd staat.
Wat een drama, sterkte. Enne, met elkaar de ogen openhouden.
Vreselijk, veel sterkte en hopelijk zie je nog ooit terug.
Zwaar balen man, dit hoop ik nooit mee te maken.
Sterkte man! I know all about it. Hoop dat je verzekeraar een beetje met je meewerkt - ik had onverwachts daarmee toch best wat mazzel. Goed gedetailleerde aangifte doen, zoveel mogelijk details, foto’s, werkt allemaal in je voordeel.
Na enige tijd speuren op Ebay en Marktplaats zag ik mijn horloges terug. Direct de politie gebeld. Deze zijn hiermee aan de slag gegaan. Na een pseudokoop en een huiszoeking heb ik een deel van mijn collectie terug. Compliment voor de politie en dank voor alle steun!
Heel goed nieuws
Wow!!!
Wow, hopelijk waren ze nog in dezelfde staat als vóór de inbraak. Uit nieuwsgierigheid: had jij zelf de pseudokoop gedaan of de politie?
Hoop dat je het niet teruggevonden gedeelte alsnog eens zal vinden en je collectie weer compleet is.
Leo, sterkte. Ik hoop het beste voor je.
Wat een goed nieuws! Je hoort wel regelmatig van de inbraken, maar zelden/nooit of er ooit iets kon worden gerecupereerd. Top van de politie! Had er eerlijk gezegd weinig van verwacht.
Bedankt voor de update. Hopelijk heb je de belangrijkste stukken terug.