Rust - Roest - geduld is een schone zaak

Prachtig, wat een karakter heeft dit horloge weer gekregen. Zo zie je ze niet meer. Vraagje: Heb je enig idee wat ongeveer de afwijking op de timegrapher geweest zou zijn toen een horloge als dit nieuw verkocht werd? (Ik weet, gesteld dat timepraphers toen bestaan hadden :rofl:.)

1 like

Mooi opgeknapt en een prachtig verhaal weer. Dank voor het delen en geniet van het resultaat :+1:

1 like

Ik moet er niet aan denken, laat staan met een maandabonnement.
dat wordt dan echt een kalamaris.

Dat is goed!!

Ik weet het, ik mijzelf ook.

2 likes

Dank je wel Wilko

Werkelijk geen idee.

ja, maar hier was de Jus wel iets te waterig volgens mij.

Dank je wel

hahahaha,

Dank je wel,

Wow, deze is zo ver heen, hier ziet Mary Shelley niet eens een frankenwatch in.

Dank je wel, en de band is van onze eigen HF banden KO-ning @Ko-Banden

3 likes

prachtig resultaat, en een leuke post hier. :+1:

1 like

:star_struck: Gaaaaf :+1: :man_mechanic: :clap: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Die plaat zag (en ziet!!) er nog behoorlijk goed uit als je die roestvoorraad aan de achterkant bedenkt…

Mooi gedaan hoor !

1 like

Weer een mooi verhaal en goed bezig

1 like

@Climholland.

Bij zo veel moois hoort nog een versje:

Climholland houdt erg veel van Tissot.
Voor anderen klopt haar hartje niet zo.
Maar een roestige Eterna in ruste,
Wekte meteen al haar lusten.
En die geeft nu weer een prachtige peepshow!

3 likes

Dank jullie wel.

1 like

Ja, de plaat is echt nog mooi, klein beetje patina vlekken. Maar dat kan ik hebben, een paar vlekjes.

:smirk:

1 like

Geen bukake-dial.

1 like

Geweldig om dit proces zo te zien! Hoed af en veel respect!

1 like

Super cool dit. Mooi horloge. Ik had het topic gemist, maar dankzij @Jurk ben ik er op geattendeerd. Mooi proces ook. Maar als dat lelijke ding je type niet is, ik ken nog wel een heerschap met een milde fascinatie voor ouderwetse feuille-wijzers, bolle glaasjes en kleine secondes. En nee, ik heb het niet over ome @Plees. :slight_smile:

4 likes

:thinking:Geen idee hoe ik ineens in de opsomming voorkom, maar ga me ineens heel oud voelen :grimacing:

2 likes

Bij mij is dat precies andersom, Friso. Op al die rommelmarkten en beurzen loop ik mijn benen uit mijn r… om weer een paar leuke ouwe horloges te vinden en dat houdt mij jong.

3 likes

Dat heb ik niet nodig om me jong te voelen Lex :rofl:
Maar zo’n opmerking van die snuiter, blaag, vlegel @Fate_Amenable_To_Change :wink: doet me toch wankelen.

2 likes

Pardon? Dat was alleen om jouw DIBS te ontkrachten, dat heeft niks met leeftijd te maken. :slight_smile:

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl: het ging om oude meuk in combinatie met het gebruik van “ome”, vlegel :smirk:

2 likes