Midden in mijn tentamenweek toch even een gaatje gevonden om een post te maken
Na al heel wat doorgeflipperd te hebben, is er toch wat rust gekomen. Als ik klaar met school ben en wat meer geld te besteden heb gaat er uiteraard nog wat bij komen. Zo’n coole Hulk of een MarineMaster vind ik momenteel erg gaaf, maar dat zit er voorlopig nog niet in:+ Misschien is een Nomos nog haalbaar, maar dan zal ik erg veel in de vakantie moeten werken Had bijna een Tissot T-Touch aan mijn collectie kunnen toevoegen, maar door een financiële tegenvaller kon het helaas niet door gaan. Maarr die gaat er zeker nog een komen.
Momenteel is dit de collectie. Ben er best een beetje trots op8-) Ben nu ruim 1,5 jaar geïntereseerd in horloges en had niet verwacht dat ik zo’n collectie bij elkaar gesprokkeld kon hebben in zo’n relatief korte tijd.
Niet de beste foto’s, beetje overbelicht… Maar wat wil je met een Galaxy S2…
En dan heb ik deze nog. Een keer als gokje gekocht op MP. Helaas bleek hij toch niet te werken. Maar is verder wel helemaal compleet met doos, omdoos, boekje dus was niet helemaal weg gegooid geld. Het is een 0634-5019. Mocht iemand nog een funtionerend uurwerk daarvan hebben liggen, dan hoor ik dat graag
Heel mooi spul hoor.
Nu niet te gek gaan doen en eerst het een en ander uitproberen.
Ben zelf nog redelijk nieuw in de hobby en na 15 horloges begin ik pas nu te ontdekken wat mij goed ligt.
Met als resultaat dat ik nu vijf/zes horloges heb die niet gedragen worden.
Elke aankoop goed overwegen dus en een nachtje over slapen.
Je moet trouwens geen …tig horloges hebben om er van te kunnen genieten hoor.
Maar zoals gezegd, zeer mooi begin voor een jonge kerel.
Nu maar goed studeren dan kan er later nog wat van af
Heel mooi spul hoor.
Nu niet te gek gaan doen en eerst het een en ander
uitproberen.
Ben zelf nog redelijk nieuw in de hobby en na 15
horloges begin ik pas nu te ontdekken wat mij goed
ligt.
Met als resultaat dat ik nu vijf/zes horloges heb
die niet gedragen worden.
Elke aankoop goed overwegen dus en een nachtje
over slapen.
nachtje over slapen is bijna altijd wel n goed idee. maar voor je ‘probleem’ bestaat n remedie: flipperen. sommigen verruilen hun klokje voor iets anders. dat kan zoals bij jou t geval is dat n klokje ze toch niet bevalt, maar ook omdat ze er op uitgekeken zijn, of met n inruil n duurder model financieren.
nadeel v flipperen kan zijn dat je er later spijt v krijgt.
dus idd… ook hier t best om dr n nachtje over te slapen :#