Uncle Seiko bandje van Ruud overgenomen, ben er zeer content mee dus bedankt Ruud!
Afgelopen week mijn Sub aan @Ruud verkocht.
Prettige communicatie en een fijne thuis deal.
Thanks
Mooie ruil gedaan met een zeer gewaardeerd/gerespecteerd forumlid Ruud @Ruud,
Snelle en duidelijke communicatie prima verpakt alles zoals het hoort!
Aan te bevelen en betrouwbare verkoper, maar dat wisten we al.
Ruud nogmaals dank en veel plezier met de squale !
Horloge verkocht aan @Ruud; avondje lullen over horloges en koffie, en boter bij de vis. Keurig en een aanrader
Bandje verkocht aan @Ruud. Verkoop verliep soepel. Vriendelijke communicatie en vlot betaald. Aanrader
Mooie horloge ruil gedaan met @Ruud. Goede vlotte communicatie, leuk gekletst en prima deal, kortom dikke aanrader!
Vandaag een Rolex accesoires ontvangen welke ik van @Ruud heb gekocht, snel geregeld met Ruud erg netjes verpakt en snel in huis. Prettig zaken gedaan te hebben en een forum lid die netjes zijn afspraken nakomt Top Ruud tot een volgende keer wellicht
Seiko 7a28 ontvangen van @Ruud
Vlotte verzending, fijn contact en horloge precies als omschreven. Helemaal top
Ook ik heb een horloge overgenomen van Ruud. Een erg fijne deal! De staat van het horloge was in het echt vele malen beter dan het op de foto leek, erg aangename verassing.
Daar bovenop was Ruud bijzonder vriendelijk en gastvrij. Zeer flexibel ook mbt waar en wanneer we konden afspreken en hij had zelfs al aangeboden het helemaal te komen brengen.
Meteen ook een paar van zijn andere horloges mogen bewonderen.
Hoe dan ook, een echte aanrader!
Deze week een horloge van @Ruud mogen overnemen. Snelle en duidelijke communicatie en het horloge zoals beschreven en te zien op de duidelijke foto’s. Een aanrader dus!
Ruud was zo attent om op mij gezocht oproep te reageren.
Een afspraak was snel gemaakt. Leuk zitten praten over, uiteraard, horloges en een prachtig horloge overgenomen waar ik super blij mee ben!
@Ruud nogmaals super bedankt! Ruud is van harte aanbevolen!
Horloge verkocht aan Ruud. Aanrader