Ruud

Heeft van mij een horloge gekocht.
Zeer vriendelijk contact gehad met ruud.
Van mij krijgt Ruud een dikke 10,aanrader.
Correct, en snel afgehandeld.
Bedankt Ruud

1 like

Prima contact en communicatie met @Ruud; bevlogen horloge-liefhebber. Aanbevolen!

1 like

@Ruud heeft 2 uurwerkjes van me overgenomen voor een workshop. Leuk contact, enthousiaste liefhebber.

1 like

Vandaag zaken gedaan met Ruud. Kan hem van harte aanbevelen! :+1:. Komt zijn afspraken na en is een echte horloge enthousiasteling. Veel plezier met je horloge @Ruud !!

1 like

Glycine gekocht van @Ruud. Ruud vond het geen probleem om een heel eind om te rijden om het horloge bij me thuis af te leveren. Nog een paar uur gezellig gepraat over horloges en andere zaken.
Sympathieke horloge-enthousiast die ik van harte aanbeveel!

1 like

Ruud heeft een MN Erika strap van me overgenomen. Alles in fijne communicatie gegaan en het afgesproken geld is snel overgeboekt. Zou zo weer verkopen aan Ruud. Bedankt voor de deal en veel plezier van het bandje!

Mooie Sinn 656 mèt onderhoudshistorie gekocht van Ruud. Pakketje kwam goed verpakt aan. Aanschaf boven verwachting. Erg blij dus met de aankoop. Snelle en duidelijke communicatie. Aan te bevelen en betrouwbare verkoper.

2 likes

Ook hier een zeer leuke ervaring met Ruud @Ruud gehad afgelopen week. Ik postte mijn NA Jaquet Droz vintage chrono in de vintage rubriek en noemde daarin dat het bandje te kort was voor mijn xl pols. Waarop ik een enthousiaste PB van Ruud kreeg, waarin hij mij een mooi reptielbandje aanbood wat hij nog nieuw had liggen. De prijs…geheel GRATIS! Ondanks aandringen van mijn kant wilde hij er echt niets voor hebben en mij gewoon een plezier ermee doen.:slightly_smiling_face:

Wel… dat is natuurlijk zeker gelukt!!! Wat een fantastisch gebaar en wat een enthousiasme om ook op deze manier de hobby met elkaar te delen. TOP forumlid! :+1: Hartelijk dank Ruud! :blush::hugs:

1 like

Ruud een Everest band verkocht.
Alles helemaal top geregeld met Ruud;
Snelle betaling , prettig contact en een bericht bij ontvangst. Veel wissel-plezier @Ruud :smiley:

2 likes

Bandje verkocht aan Ruud.
Snelle reacties en betaling :ok_hand:

Bovenstaande positive ervaringen kan ik alleen maar beamen. Prima persoon om een horloge deal mee te sluiten. @Ruud :+1:

1 like

prettige verkoop van vintage Rodania diver aan @Ruud even wat gebabbeld met biertje erbij, leuk om weer even iemand van het horlogeforum te spreken :+1:

1 like

@Ruud heeft een bandje van mij overgenomen. Vlotte betaling en vriendelijke communicatie.:+1:

1 like

@Ruud heeft een horloge van mij gekocht. Alles verliep vlot. Een dikke aanrader :+1:

1 like

Vorige maand een horloge verkocht aan @Ruud. Fijne communicatie en een vlotte deal!

1 like

Deze week een bandje van @Ruud gekocht voor mijn JLC

Snelle verzending en helemaal :ok_hand:

Aanrader!

2 likes

Vandaag deze Sarb033 ontvangen van @Ruud. Fijn contact, en snelle verzending. Horloge in uitstekende staat mogen ontvangen inclusief alle toebehoren. Top ervaring! :clap:t3:

1 like

Mooi horloge gekocht van @Ruud zeer tevreden mee, prima verpakt. Kwam aan zoals omschreven 10/10😎

Groetjes👋🏻

2 likes

Zeer mooie 62GS gekocht van Ruud. Erg blij mee.

Horloge exact als omschreven. Zeer mooi horloge.

Prima communicatie en afhandeling. :+1:

1 like

:sob: wrijf t in :rofl:

Was inderdaad een fijne deal!

1 like