Ruud2009 - Al een tijdje aanwezig, maar nog niet voorgesteld.

Voorstellen.

Inmiddels ben ik al enige tijd actief op het forum, maar wellicht is het tijd geworden om me voor te stellen.
Ben 33, woon in Amsterdam.

Ik ben sinds begin dit jaar begonnen met horloges dragen, na mijn laatste horloge te hebben gedragen op de middelbare school. Na begin dit jaar van baan te zijn gewisseld, werd het tijd om bij mijn overhemden een horloge te gaan dragen. Inmiddels heb voor mijn gevoel 3 ‘serieuze’ horloges, waarbij ik dat op korte termijn graag wil uitbreiden. Ik heb een grote voorkeur voor zwarte dials, en divers.

• Sinn 656
  • Seiko Sarb 033
  • Casio G-Shock GMW-5000 (zo’n metalen g-shock).

Inmiddels is er een Rainer watchbox onderweg met plek voor 8 horloges, wat mijn limiet gaat worden. Momenteel dus hypothetisch voor 3/8 gevuld :).

Heb ook nog wat ‘puin’, die het veld mag gaan ruimen.

• Phoibos ReefMaster (die moet weg van mijn lieftallige echtgenote)
  • Orient Mako II met issues (via marktplaats, hij loopt heel, heel raar… Bijna +2 minuten, tot +10 seconden)
  • Vostok Amphibia
  • Casio F91-W
  • Casio A158

Ik wil op korte termijn een zwarte dial vintage horloge erbij kopen. Ik hoop een Polerouter, met van die hoorn-lugs. Een vintage grail voor mij. Daarvoor heb ik nu een Gevraagd opdracht uitgezet :slight_smile:

Ik heb ook al een paar pogingen gewaagd om op de wachtlijst te komen voor een Rolex 114060.
Dat is toch wel mijn ‘moderne’ grail watch.

17 likes
1 like

Welkom en veel plezier op HF, Ruud!

1 like

image

1 like

Mijn beste,

Ruud, van harte welkom binnen de gelederen van dit gelouterde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!:watch:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en een mooie tijd op HF gewenst!

Ω

1 like

Welkom op het hf

1 like

Welkom Ruud1

1 like

Sterkte hier, Rainer verkoopt ook grotere en dit forum zal je niet helpen in het beperken van je collectie :grin:

Daar denken bezitters van die horloges vast anders over :see_no_evil:

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Dus zo lieftallig is dan ook weer niet.

(en ik vraag mij af waarom dat horloge de deur uit moet van haar)

1 like

Ze vindt het horloge te lomp. Het is best een hoge, korte kast, met een vrij rechte bezel, waardoor het geheel een wat grove look heeft. De sandwich dial vindt ze ook niet mooi.

Was voor mij bedoeld als vakantie horloge, en op zich was dat prima. Maar tenzij ik hem tot een volgende vakantie bewaar draag ik het horloge toch niet.

Welkom :grin:

1 like

Dank! En heb heel bewust geen 12 vaks doos gekozen…
Ik wil echt op de 8 blijven. Naja. Of 9 want er kan er nog 1 om de pols. :p… of ik koop er een watchwinder bij…

De “puin” staat niet voor niets tussen haakjes vooral de Phoibos is een fijn horloge. Maar heb wel gemerkt dat ik die horloges gewoon niet gebruik (behalve op vakantie dan) en dus beter weg kan doen.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom.
:watch:

1 like

Was ook maar een geintje. Nogmaals welkom!

1 like

Welkom!

1 like