Ruudvv

Ruud heeft op vakantie mijn Hamilton over genomen. Hij had zijn ruilwaar bij zich en heeft dus op vakantie het op de bus gedaan. Goede deal, mooie NATO erbij gedaan. (TU)

1 like

Ruud heeft een isofrane bandje gekocht van mij. 100 % een aanrader!

1 like

Glycine overgenomen van Ruud.

Perfecte beschrijving, communicatie en afhandeling. :ok_hand:

Een echte aanrader dus!

1 like

Sinn verkocht aan Ruud. Vlotte deal, aardige gozer, gezellige overdracht. Aanrader!

1 like

Afgelopen week een Longines overgenomen van Ruud… Tophorloge en een nog betere service van @ruudvv

Als je in België bent, spring gerust eens binnen voor een welverdiend drankje! :slight_smile:

Ohja… nog een foto :grinning::grinning:

1 like

Bandje overgenomen van @ruudvv. Paar minuten voor de lichtingstijd van de brievenbus geld overgemaakt en berichtje gestuurd. Blijkt nu, is Ruud als een malle naar de brievenbus gerend om bandje op tijd op te sturen. Volgende dag op de mat. Meer dan fantastisch gewoon!

2 likes

Horloge verkocht aan @ruudvv.

Leuke en goede communicatie. Evenals de betaling.

:+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Alweer een geweldige aankoop bij @ruudvv :heart_eyes:

Ditmaal een leren NATO en alweer een perfecte communicatie en afhandeling!

Tot de volgende deal makker :sunglasses:

1 like

En weer een leuke ruil met Ruud! Dank voor de snelle deal en tot de volgende keer!

Een paar nato banden overgenomen van Ruud,
Alles ging soepel en snel, goede communicatie en erg goede service.

Ik zal de website zeker in de gaten blijven houden en hoop snel weer iets van hem te kunnen overnemen, écht top!!

Hij heeft naar mijn gevoel de beste nato banden, voor die prijs al helemaal. Ze zitten extra lekker en de duurde versie is echt heel zacht en het zeker waard om te proberen!

Deze week van @ruudvv een mooie Hamilton Valiant automaat overgenomen.

Dit was een zeer prettige ervaring! :+1:

De communicatie was vriendelijk en efficiënt, de levering snel en het item was mooier dan omschreven! :relaxed:

Zeer aanbevelenswaardig! Tot de volgende keer! :+1:

1 like

Top actie van @ruudvv

Ik kon nergens meer een Hadley Roma Cordura in de kleur grijs vinden, stuurt Ruud prompt mij de zijne op. Als ze weer op voorraad zijn bij GWB kan ik hem weer terug sturen.

Klasse!

1 like

Seiko overgenomen van Ruud, super snel geregeld, goed verpakt. Top!

1 like

Ik heb een mooie zwart/grijze nato in Omega style van Ruud gekocht.
Mooie kwaliteit (ook het hang- en sluitwerk) en snel verzonden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
:+1:

1 like

Munitie kistje overgenomen van Ruud, ontzettend goed verpakt👍en als verrassing een pracht Nato bandje erbij. Kortom prima zaken doen met Ruud.

1 like

Ik heb onlangs een paar zulu straps overgenomen van Ruud, nette en vooral vlotte communicatie, netjes afgehandeld en snel de bandjes in huis.

Zelfs ik, als zeurpiet, kan helemaal niets bedenken :wink:
Top dus, van harte aan te raden.

Top gedaan @ruudvv !

2 likes

Mooie pulsar G10 overgenomen van Ruud. Ik heb het horloge netjes verpakt ontvangen en het contact verliep erg fijn. Het was dus prettig zaken doen met Ruud.

1 like

Ruudvv is een aanrader, leuke ruildeal voor beide en heeft nog mooi straps ook👍🏼

2 likes

Vandaag een Oris aan @ruudvv mogen verkopen. Toch leuk om een echte liefhebber eens irl te spreken. Leuk om weer een Oris liefhebber op het forum erbij te hebben.
Ruud bedankt voor de fijne deal👍Top geregeld

4 likes

Horloge overgenomen van Ruud!
Super afhandeling en vlotte communicatie. Bedankt @ruudvv :+1:

2 likes