Ruudvv

Horloge overgenomen van Ruud, snelle communicatie en snelle verzending.
Bedankt voor deze fijne deal @ruudvv :+1::+1:

2 likes

Horloge geruild met Ruud @ruudvv . Halverwege afgesproken en onder het genot van een kopje koffie gezellig over horloges gekletst. Horloge was exact als omschreven. Echt een prettige overdracht zo. Aanrader dus!

1 like

Mooie Seiko overgenomen van @ruudvv. Vlotte en vriendelijke afhandeling, goeie deal, en gewoon een echt mooi horloge :slight_smile: Ik ben er erg blij mee!

1 like

Net een hele leuke ruildeal gedaan met @ruudvv. Communicatie duidelijk en snel en onder het genot van een bakje koffie gebabbeld over de hobby…

Horloge zoals omschreven dus zeker een aanrader wat mij betreft. Tot een volgende keer :+1:t2:

1 like

Op mijn oproep voor een 22mm gesp, kreeg ik van @ruudvv een geschikt exemplaar voor nop opgestuurd! Helemaal top en geweldig gebaar👍

2 likes

Hier ook een positieve aankoop-ervaring bij en met Ruud!

Horloge zeer goed verpakt en snel opgestuurd; thanks!

Dat ik er nu wéér een zomerklokje bij heb kan hij natuurlijk niets aan doen…:wink:

1 like

Erg nette Seiko overgenomen van @ruudvv voor mijn vader!
Correcte man, fijn in communicatie en nette afhandeling. 10/10 :+1:

1 like

Band verkocht aan @ruudvv . Vlotte afhandeling en goeie xommunicatie, top! :+1:

1 like

Gisteren van gerespecteerde forumvriend Ruud @ruudvv een mooie Hamilton Jazzmaster Gent over genomen. :sunglasses:

Wat een mooi klokje! Mooier dan in de advertentie omschreven! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Razendsnel gepost door Ruud, omdat ik het horloge morgen op vakantie wil meenemen. Klokje is nu al in huis; morgen aan de pols op weg naar Frankrijk. :sunglasses:

Dank je wel Ruud en heel graag weer tot de volgende deal! :blush:

3 likes

Fijne vakantie samen! Veel plezier met jouw nieuwe Jazzmaster.

1 like

Dank je wel Hans! :+1::sunglasses:

1 like

Vandaag samen met en voor een vriend van me een mooie Oris overgenomen van @ruudvv
Het horloge was zelfs nog wat mooier dan omschreven. Het was een gezellig gesprek en een mooie deal.

2 likes

Een prachtige Longines overgenomen van @ruudvv, verzonden naar België.
Zijn bandjes zijn ook heel zeker een aanrader; top :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @ruudvv .
Supersnelle deal, prettige communicatie, snel van betalen. Wat mij betreft een aanrader :+1:

Horloge overgenomen en extract zoals beschreven! Zelf een extra bandje erbij gekregen :grinning: gewoon top

Onderdeeltje voor de Bergeon bij @ruudvv besteld en zoals altijd (letterlijk) dag later in huis + een berichtje dat het verstuurd is. Zo heurt het mensen :muscle::sunglasses:

1 like

Heeft een gshock overgenomen, snelle communicatie en snel betaald zoals beloofd. Aanrader!

@ruudvv is echt een aanrader. Duidelijke en snelle communicatie, komt zijn afspraken na en een snelle betaling.

Top dus!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Ruud.
Vooraf een prettige en duidelijke communicatie gehad.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

Gisteren een gezellige ruil gehad met (@ruudvv) Ruud.
Heel erg vriendelijk en lekker straight to the point :+1:
Dikke aanrader!

1 like