Ruudvv

Mooie Rolex overgenomen van @ruudvv. Zoals altijd top geregeld bij ome Ruud. Tuut tuut tuut.

Bedankt en tot de volgende deal!

1 like

Zojuist is de HFLE 17 die ik van Ruudvv heb gekocht bezorgd. Perfect verpakt, supernette klok. Ruud, thanks.

1 like

Licht grijze velours strap gekocht bij @ruudvv
Rond de middag besteld, paar uur later een berichtje op HF ontvangen dat het bandje onderweg was. Top service en snelle en nette verzending!

1 like

Vanmorgen een Omega mogen kopen van @ruudvv nadat ik eerder een gezocht topic had geopend. Geduldig heeft hij gewacht tot ik een horloge had verkocht. Zeer sympathieke en bovenal aardige gozer met wie het prettig zaken doen is. Onder het genot van een bakkie pleur (bedankt nogmaals!) na de overdracht even een half uur over horloges en bandjes gesproken. Dikke aanrader! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @ruudvv. Erg prettige communicatie en zeer snelle betaler! Kortom een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een Smits everest gekocht bij @ruudvv .
Ruud kwam zelfs mijn kant op, omdat het op een afgesproken tijd op zijn route naar huis lag. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Verder een aardige man en snelle afhandeling. Helemaal top :+1:

1 like

Fraaie Breitling Colt overgenomen van/ geruild met Ruud. @ruudvv Vlotte deal, prettige communicatie, snelle afspraak, leuk gekletst en horloges uitgewisseld. In de staat zoals beschreven, dus graag nog eens in de toekomst wellicht!

HorlogeOpa oka Hans CP

1 like

Een Seiko SNXJ94k1 overgenomen van @ruudvv .
Na mijn eerste bericht had ik het horloge al binnen 2 uur in mijn handen. Wederom was het horloge zoals gezegt en een snelle deal was dan ook zo geregeld!.

1 like

Een leuke ruil gemaakt met Ruud. Soepele vent, leuk contact. Graag tot de volgende keer!

Gr Bram

1 like

Een horloge aan Ruud verkocht. Prima contact, razendsnelle betaling, keurig bericht van ontvangst en een review hier achtergelaten. Top!

1 like

Een prachtig horloge van Ruud overgenomen. Ontzettend aardige kerel met een echte passie voor horloges. Het horloge was precies zoals omschreven en het contact met Ruud was top. Ik ben ontzettend blij met het horloge en al met al was het een bijzonder prettige aankoop-ervaring!

2 likes

Vandaag een hele koele PAM312 aan @ruudvv overgedragen. Zoals altijd super relaxed, echt op zijn Brabants. Tot de volgende!

3 likes

Mijn tweede Oris aan @ruudvv verkocht.
Fijne kerel, prima deal en goed gevoel aan overgehouden :smiley:
Naast de vele bandjes die ik al in zijn webshop heb gekocht gaan de HF transacties dus ook uiterst prettig :+1:
‘Shine on’ Ruud met de bi-co 65 :metal:

2 likes

Afgelopen week een Oris 65 bico overgenomen van Ruud. Snel tot een mooie deal gekomen en het horloge was zoals omschreven! Bedankt!

1 like

Dag allen.

Ik heb een mooie 556a van Ruud aka @ruudvv gekocht. Zeer mooie prijs dus de deal was snel rond.
Snelle verzending, correct snel contact, goed ingepakt en de staat helemaal zoals gehoopt.

Als klap op de vuurpijl nog een heel mooi bandje in de verpakking gevonden. Dank voor dit onverwachte extraatje! :+1:

Positief!

Beste forumleden,

Een week of wat geleden heb ik een horloge (Brunmontagne Respresentor) aan @ruudvv verkocht. De deal was direct gesloten. Betaling stond dezelfde dag nog op mijn rekening. Leuk en plezierig contact gehad.

Een aanrader!

Vanavond bij @ruudvv een leuke Seiko duiker opgehaald. En natuurlijk geboomd over verschillende horloges. En ook een paar mooie horloges gezien van Ruud :ok_hand:t2:
Aardige vent, aanrader :+1:t2:
Nog bedankt voor snelle afhandeling Ruud.

1 like

Net met @ruudvv de deal omtrent zijn Rolex OP blue afgerond. Nette eerlijke deal en ook gewoon een week voor mij vastgehouden ondanks de vele reacties.

Ruud is een man van zijn woord en zeer prettig in de omgang. Ivm de grote afstand hadden wij bij een hotel met de bekende vogel in het midden afgesproken. Alles verliep top en ik heb nog een mooie nato van goede kwaliteit gekregen bij de toch al goede deal.

Ruud bedankt en ik zou ieder aanraden zo een horloge van jou te kopen.

1 like

Horloge van @ruudvv gekocht. De communicatie was weer HF-waardig; sympathiek en eerlijk!!
Weer een prettige horlogeliefhebber “ontmoet”.
Bedankt @ruudvv Ă©n HF!!!

1 like

Vandaag mijn als nieuwe Dan Henry binnen gekregen van @ruudvv.
Fijne, snelle communicatie en Ruud heeft de moeite genomen om nog dezelfde dag het horloge goed verpakt naar me op te sturen.
Heel blij mee!

1 like