Rvs horlogeband, welk merk? groot lot tk

Beste Liefhebbers, wie kan er me helpen met het onderstaande merk/logo te herkennen aub?
Ik heb nl een groot lot horloge bandjes te koop gezet op MP.
mvg
Pieter

Man sieht da doch eine Eule oder?

De bracelet is dus van Eulit:
Naamloos

Op hun huidige sluitingen staat het uiltje niet meer.
https://www.eulit.de/

3 likes

Dacht al dat het uilen waren. Super bedankt.

Mooi!

Ik ben ook benieuwd wat voor collectie je zelf hebt, en waar je voorkeur ligt qua verzamelen :slight_smile:

Edit: formulering aangepast … klonk niet zo vriendelijk.

1 like

Is toch niet verplicht? Heb jij destijds wel gedaan?

Welkom Pieter35, hopelijk blijf je hangen op dit gezellige forum.

Zeker wel. Ik zal eens op zoek gaan :wink:

Maar je hebt gelijk dat ik het vriendelijker had kunnen formuleren.

1 like

Volgens mij niet, althans staat niet een dergelijk topic bij je geschiedenis. :slight_smile:
Maakt verder ook niet uit.

:+1:

Op de een of andere manier is mijn gebruikersnaam in de loop der jaren veranderd. Ik kan me niet herinneren dat zelf gedaan te hebben? Ik denk dat mijn voorsteltopic uit 2009 of zo is.

Welles :stuck_out_tongue: … en toen had ik maar één horloge :face_with_hand_over_mouth:

1 like

:+1: nogmaals ik vind het prima!
Zo te zien aan de datum heeft TS dan nog even de tijd. :yum:

Nou ben ik je even kwijt :question:

Ik ben in januari 2009 lid geworden, en mijn voorsteltopic is ook van januari 2009.

Anyway … ik ben wel benieuwd naar wat de TS zoal leuk vindt. Bij mij is dat in de loop der jaren behoorlijk veranderd!

Er staat toch echt “lid sinds 18 jan. ‘08”.

Leesbril nodig? :wink:

Edit: ik heb me twee keer geregistreerd??

Volgens mij wordt het tijd om eens aan de forumbeheerder te vragen om mijn accounts samen te voegen.

Heren,
hou het rustig. Het is zondagochtend.
Ik zit in een ander verzamelgebied.
Had een horlogemaker in de familie.
Nu in het bezit van een groot lot bandjes en toebehoren van Eulit,Barrington, Bambi,… etc. in Rvs en tiental soorten leder en perlon.

1 like

Natuurlijk telt de eerste registratie daar heb je ook netjes mee gepost in het begin en een topic aangemaakt, etc. Dus je bent sindsdien al actief.

Maar nogmaals het maakt me niet zoveel uit en je hebt je post netjes gewijzigd en vind het goed zo. . :+1:

1 like

Sorry Pieter, ik had voor de verwarring rondom mijn twee accounts beter een apart topic kunnen aanmaken (in off-topic).

Waar ligt jouw verzamelinteresse dan? En geen zin om je in horloges te verdiepen, nu de interesse blijkbaar al in de familie zat?

Hoi Johan,
De interesse is er wel maar verzamel nu bronzen beelden, art deco, Art Nouveau, tem hedendaagse.
Vroeger had ik een collectie archeologie,munten en postzegels.
Hobby is zoeken met de metaaldetector.
De verzamelmicrobe heb ik al van kindsbeen aan.

1 like

Ik hoor het al, die horloges komen nog wel :wink:

Ik zou wel wat leuke bandjes en/of horloges bewaren … straks heb je spijt dat je ze allemaal verkocht hebt!

Dat is een goed idee.
wat is het kostbaarst?
Haaien, cordovan,krokodil,zeehond of lams leder?

Ik bedoelde: kwalitatief het beste