Rway

Horloge verkocht aan @RWay. Heldere communicatie, afspraak gemaakt om thuis onder een Brabants bakkie koffie de deal te maken, prima geregeld.

Robert: veel plezier met je aanwinst!

Bedankt Roel! Ben er blij mee, een bakje koffie en zelfs de wintertijd was al ingesteld. Wat een service!

1 like

Gisteren een horloge gekocht van Robert. Ik was al een tijd op zoek en heb een “gezocht”-topic geplaatst in de horlogemarktsectie. De volgende ochtend had ik een bericht van Robert dat hij het gevraagde horloge aan me wilde verkopen. Snelle en duidelijke communicatie in PB’s en de dag daarop zat ik bij Robert aan de koffie het horloge (en andere mooie stukken uit zijn collectie) te bekijken en reed ik met mijn nieuwe aanwinst huiswaarts. Snel, open & duidelijk. Ook de gevraagde aanvullende foto’s zijn erg scherp en duidelijk, waardoor ik niet voor verrassingen kwam te staan.

1 like

Bedankt en veel plezier met de aankoop! En niet dieper dan 1000m zou ik zeggen :slight_smile:

Mijn HFLE verkocht aan RWay. Snelle communicatie en betaling :slight_smile: . Aanrader en helemaal top

1 like

Zoals hierboven ook een horloge verkocht aan RWay. Erg tevreden, en snelle afhandeling, leuke vent!

1 like

Een horloge verkocht aan @Rway. Snelle deal gemaakt met prettige communicatie. Helemaal top!

1 like