S&C Den Bosch 30%-50% !

Vandaag even in den Bisch geweest en uiteraard etalagekoekeloeren! Kortingen bij Schaap & Citroen… Er zitten een paar prachtige klokken bij voor een evenmooie prijs, maar er zijn er ook bij waarvan ik denk… die 1ste prijs was al niet realistisch. Maar goed daar hebben jullie, of een ieder geval.ern aantal van jullie, veel meer verstand van.

Excuus voor de niet al te beste foto’s, in combi met het felle zonlicht en de dikke ruit, was niet echt ideaal zal ik maar zeggen.

Hopelijk zit er voor jullieweer aantrekkelijk aanbieding tussen.

3 likes

S&C Den Bosch fungeert als een soort outlet voor S&C Nederland hebben ze mij daar laatst verteld.

Ze hebben zeker veel deals. Soms alleen oude modellen maar soms ook nog veel nieuwe types van bijvoorbeeld Montblanc

1 like

Ondanks dat de foto’s niet al te best zijn, wel handig dat je ze plaatst :slight_smile: Dank!
Voor mij zit er zo te zien niet echt iets tussen. Echt indrukwekkend is het aanbod bij S&C Den Bosch meestal niet.

1 like

En als je er mee de winkel uitloopt, gaat er nog eens 50 procent af. Wat een feest.

8 likes

Bedankt voor het delen. Maar lijkt de Zwarte markt in Beverwijk wel dit met die die handgeschreven van/voor kaartjes. Zo wordt het natuurlijk nooit meer wat met Longines, en is nooit wat geweest met Montblanc :wink:

1 like

Hahaha

Vraag je commissie? :wink:

1 like

Ik vind hun timewalker horloges vaak erg mooi.

3 likes

Mont Blanc pennen voor half geld?

2 likes

Ik vind het vreemde winkels met dito personeel.
Man they’re weird!

Mooi Minerva horloge! Als ze er echter Montblanc opzetten wordt het IMHO een plakmerk. Zou er om die reden nooit een kopen. Moeten lekker pennen blijven maken (daar heb ik er wel een van)

Vreemd idee vind ik. MontBlanc heeft Minerva overgenomen. What’s in a name.

Waarom? Wat bedoel je met weird? Arrogant?

Bedankt voor het delen. Helaas zit er niks voor mij tussen. Rolex ook 50% korting? :joy:

1 like

Ik vind jouw post vreemd, goed onderbouwd ook.
Mijn ervaringen zijn prima, ben bij drie verschillende filialen prima geholpen.

Jammer dat ze dicht lijken te gaan, ik ben er in het verleden vaak naar volle tevredenheid geholpen.

Wat wel zo is, naar mijn mening, is dat AD’s, ook S&C, bitter weinig weten over de horloges die ze verkopen. Als je iets vraagt over het caliber e.d. kijken ze je met glazige ogen aan. Van ETA hebben de meesten nog nooit gehoord.

2 likes

Die B&M zijn wel mooi maar daar zit geen korting op zo te zien?

Ik ben altijd goed geholpen bij S&C. In ieder geval in Eindhoven, daar heb ik ook m’n Daytona gekocht. De vestiging in Den Bosch heb ik maar één keer bezocht vanwege een brochure die voor mij klaar lag.

Wat betreft horloges geldt niet “what’s in a name” maar “it’s all in the name”. Kan er niets zo goed tegen dat ze van een aan de top gepositioneerd pennenmerk ook maar meteen een horlogemerk maken omdat de naam en status van het merk al gevestigd is.

Maar kan best een vreemd idee zijn van mij hoor, die heb ik ook af en toe :wink: