Volgens mijnis de JLC Boutique in de PC niet van S&C toch?
Dat lijkt mij ook de reden dat er dan veel verkocht wordt.
Als je niet in Amsterdam wil zijn blijf er dan ook ajb weg. Het is er al veel te druk met toeristen!
De JLC winkel is niet van Martens maar van gassan.
In de boutique van Rolex op de pc is het leuker op de eerste verdieping. Iets met patek.
Heb ik allemaal van horen zeggen…
Oh en ik weet wél wat een vierkante meter huur of koop kost op de pc. Maar dat is hier verder niet ter zakendoende.
Mijn waarde, S&C is van Martens!
Ja. Zeg ik dan van niet?
Gassan is idd het antwoord
Dat dacht ik ook, maar werd door een hoogzwangere verkoopster ontkend
Soit.
Heb je nog iets gekocht?
Gelukkig wisten ze in de P.C. niets van het ‘beetje jammer’ topic, anders had je nergens verder dan de brievenbus gekomen…
Ach, men stond al met de bubbels gereed voor wij goed en wel door de deursluis waren
Dan lopen er nog 2 kooivechters rond met een V op het revers, en weet ik wat de huurprijs aldaar is.
Dan koop ik dus niets.
Hopelijk toch minstens een Hublot sticker of een pet gescoord?
Ja…?
Anders kunnen we dit topic gewoon sluiten.
Je hebt Fake News en je hebt No News…
Als je naar de P.C. Hooftstraat komt is dit wel een beetje opendeursluizen intrappen, hoor😜
Tuurlijk, maar dit boertje van buuten vraagt zich af waarom al die merken door S&C niet in een grotere winkel worden samengebracht.
Besparing enkele miljoenen per jaar?
Dank je. Was moeilijk.
Omdat je je als JLC koper niet tussen het Rolex of Hublot gepeupel wilt begeven.
Je moet er als Patek- of JLC-gebruiker toch niet aan denken dat je moet mengen met de Rolex doelgroep ?
Dus dat.
Off Topic in 3…2…1
Je moet nog de groeten hebben van deze dame:
excuus, deze Botero mevrouw wil niet verplaatst worden …
Een warenhuis?
Ja leuk!