Vandaag even (zo kort mogelijk ) in 020 geweest.
De miss wil toch even door de P.C., en ja hoor op de hoek een nieuwe vestiging van een handel in glimmertjes met een speciale "cut "
Hup naar binnen, sta je plots in een Hublot winkel, van S&C.:
Ja mijnheer we hebben hier nog 5 winkels in de P.C., de JLC, de IWC. en nog zo het e.e.a., en als klap op de vuurpijl een Rolex winkel (voor refurbished exemplaren ) in het Conservatorium hotel.
Zucht, w.t.f.?
Wat is je punt?
Welkom in de bewoonde wereld
De ratio van e.e.a.
Heeft u enig idee wat een winkel in de P.C. kost?
Niet echt. Vertel?
Dat dacht ik al
Ook al kost het een miljoen per maand, er zit nog steeds geen punt in het verhaal waarmee je het nodig vond een topic te starten.
Dus leg het even uit anders? Als je wel een idee hebt wat het kost. Leg daarna ook even je punt uit.
Of wilde je gewoon even HF als je dagboek gebruiken? Of toch gewoon aandacht?
Who gives a shit?
Je hebt vandaag gesproken met een persoon in loondienst van een welvarend persoon.
Ge-fe-li-ci-teerd maat
Zucht…een topic van Hendrik
Dat zal Leon Martens weinig interesseren. Hij verkoopt genoeg glimmers en horloges aan toeristen die bereid zijn de volledige winkelprijs te betalen (o.a. in Amsterdam en Maastricht).
Als de vestigingen geld zouden kosten i.p.v. opleveren, zouden ze vanzelf wel gesloten worden…
Vastgoed en horloges, hendrik. Er loopt niet voor niets een onderzoek naar S&C.
Je kunt ook op zondag naar Ermelo! Top!
Beetje jammer
Los van de strekking van je topic: gecondoleerd.
Ach. Ik ken toevallig iemand die daar werkt. Kende ik van paar jaar terug van het werk. Het is daar een A+++ locatie, maar ze verkopen ook aardig wat.
Volgende week kun je gewoon weer naar de braderie van Assen Hendrik. Nog maar zeven ochtenden melken.
Plaatsen noemen met het kengetal, zo kinderachtig.
En exact om DIE reden die u nu zelf zo mooi omschrijft zit S&C op exact die locatie.