Hier van 1965 tot plusminus 2010 parate kennis.
Daarna gaat het mij ook duizelen.
Ik weet uit (zakelijke) ervaring dat als je bij rdw een aantal keren in korte tijd een kenteken opzoekt, de site blokkeerd.
Kweenie, ik zit niet in de handelā¦
Mmm geen last van, schakelt gewoon door (rechtsboven)
Wat een rare reactie als TS opmerkt dat er exclusieve autoās geparkeerd stonden.
Haha, wat een negatieve reactie. Ook op mijn post heb je te snel gereageerd denk ik. De baas leent mij een dag zijn Panamera uit en jij hebt het over vrezen voor mijn baan.
Sowieso was het mijn vorige werkgever, dus vrezen voor die baan is er niet meer bij. Daarnaast vind ik het niet onlogisch dat mijn tankpas er mee ophield. Normaal tankpatroon 40-50 liter diesel per 1 Ć” 2 weken. Nu ineens 2x 80-90 liter super 98 oid per dag. Bij de derde keer tanken op de dag pikte de kaart het niet meer. Een soort algortme denk om fraude te voorkomen. Overigens heb ik het tankbonnetje keurig kunnen declareren bij mijn werkgever.
Neen hoor, dit x heb ik niet te snel gereageerd. Ik ken een paar voorbeelden van personeel wiens tankpas ineens niet meer functioneerde en jawel, binnen afzienbare tijd daadwerkelijk financiele maleur bij het bedrijf. Aan de andere kant, jouw uitleg lijkt me ook plausibel maar kom op man, niet zulke lange tenenā¦
Ook een bedrijf waarvan de directie met een lease Porsche rijdt kan binnen de kortste keren failliet gaan weet ik uit de praktijk, betrof een Cayenne.
All that glitter aināt goldā¦
Grt. Marco
Ach, Ik heb gewoon leuke dag gehad. Beetje scheuren in auto vd baas. Mijn punt is dat je er iets negatiefs van weet te maken (zo komt t op mij over) obv tankpas die er mee stopt, terwijl dat doodnormale reden had.
Klopt en een prima investering over de lange termijn
Dat is idd zo enige tijd geweest.
Nu is de informatie op de website verder uitgebreid en volgens mij de blokkering vervallen.
mijn reactie was een reactie op Warrooās reactieā¦
Het ging toch om het schaap en citroen evenement?
Mvg Leon
Heel apart !