Veel auto’s van bepaalde merken:
En horloges van een bepaald - niet nader te noemen - merk:
Netjes in de vitrine, waar ze horen.
Veel auto’s van bepaalde merken:
En horloges van een bepaald - niet nader te noemen - merk:
Netjes in de vitrine, waar ze horen.
IWC is ook altijd prominent aanwezig bij Porsche gebeurtenissen…
de Mercedes is een “leasebak”
de Lambo en Ferrari zijn resp. van bj 2008 en 2006
dus “t valt allemaal nog mee”
Toch denk ik dat die Mercedes mijn leasebudget te boven gaat … En die bijtelling …
och, alleen zakelijk gebruiken en km-registratie bijhouden…
Dat scheelt inderdaad. S&C zal ook puur zakelijk zijn …
Mijn vorige werkgever had een Panamera in de lease. Het leasebedrag (ik meen 2000-2500 euro/mnd) was 4 á 5 keer zoveel als de lease van de auto’s waar de starters in rond reden.
Ik heb de auto nog eens een dagje mogen lenen. Mee naar Duitsland genomen. Na 2x tanken hield de brandstofpas er mee op. Wat een geweld die auto. Zoiets zal ik zelf niet snel weer rijden.
Was leuk evenement
Leuke horloges
Mooie auto’s
En leuke polo wedstrijd
En mooi weer
Dus super geslaagd
Schaap en citroen
Bedankt
Mvg Leon
Lambo is van 23-3-2016…
Ferrari 12-02-2016…
Zeker, was zeker geslaagd!
Behalve 't onderhoud, dat valt niet mee bij zulke bouwjaren/leeftijd…
Heb je ook gekeken hoelang de eigenaren ze al in eigendom hebben? Misschien wel (bijna) nieuw gekocht…
Grt. Marco
Lekker verhaal, zo’n werkgever…had een beetje weinig krediet op z’n tankpas schijnbaar.
Mijn gedachte is daarbij: “als de tankpas van de zaak het niet meer doet, moet je je zorgen gaan maken (over je baan)”.
Grt. Marco
eerste toelating 2006 en 2008
JH 534 T eerste toelating 4-8-2008
JD 934 K eerste toelating 5-9-2006
oftewel geïmporteerde autos
zie reactie op Warroo
Ik heb te snel gereageerd. Als ik even de foto 2 x had vergroot (wat ik nu wel heb gedaan) had ik gezien dat het idd. recente kentekencombinaties waren met oudere bouwjaren/datum eerste toelating.
Inderdaad, zeer recent aangeschafte importauto’s dus hoogstwaarschijnlijk. Waarom hoogstwaarschijnlijk? Nou wellicht heeft de eigenaar 'm eerder in het buitenland zonder B.P.M. aangeschaft (tweede huis/bedrijf) en nu pas ingevoerd. Zal wel niet, maar 't kan.
Doet trouwens niets af aan de te verwachten hoge onderhoudskosten, zeker bij importauto’s waar geen authentieke geschiedenis van bekend is.
Grt. Marco
Geweldige contrast op die foto: Ferrari, Bentley en…een Eend uit, naar ik meen aan de kentekencombinatie te zien, 1986!! Maar een mooi, goed exemplaar daarvan is inmiddels ook geld waard.
Grt. Marco
klopt.
google is your friend, maar Autoweek ook
Was een hele mooie Bentley
Kwa kleur combi
Mag parate kennis ook?
Kentekencombinaties behorend bij jaartallen uit de jaren '70, '80 en '90 gaan me goed af. Vanaf de eeuwwisseling is het een stukje lastiger…
Grt. Marco