's Werelds dunste Analoge Solar horloge

De: Citizen Eco-Drive One !

2,98 mm :slight_smile:


.

.

.

.

$ 2.600,00

-> Artikel

4 likes

ik vind plat best lastig dragen zodra je de band strak draagt graaft dat horloge zich helemaal in, of je bent gedwongen die band te laten bungelen en dat kan wel met een soort jubilee maar minder met leer.

1 like

Uh… ja, tenzij je geen overtollige zaken in je pols hebt…? Ik zwel altijd op als het warm wordt, ben ook niet een van de slankste, dan zou het denk ik wel verdwijnen jah… :slight_smile:

Tip : halve wijnkurk er onderop plakken :innocent:

2 likes

Dat snap ik niet zo goed… Ik stel mijn banden “sluitend” af. Dan zit het horloge gefixeerd noch graaft het zich in. En juist bij een licht horloge zit het met minder spanning al gefixeerd, en graaft het zich minder in dan een zwaarder horloge wat je wat strakker moet dragen om gefixeerd te zijn.

2 likes

prachtig staaltje techniek, hoewel het voor mij juist het gevoel zal geven niets om de pols te hebben. Ik zie liever iets meer gewicht.

1 like

ik heb er ervaring mee , ze graven zich in, en losjes dragen werkt niet dat schuift om de haverklap op…:sunglasses: , een plat horloge zal zich net als elk horloge een beetje ingraven zodra je de band strak trekt, en dat “beetje” is een voor een duiker niet erg maar een behoorlijk percentage van zo’n dun horloge,

Gewicht lijkt me minder belangrijk, om je horloge te fixeren moet je gewoon de band strak zetten, je stoot met werken waarschijnlijk toch de heledag tegen de band / gesp / horlogekast , dus ook een lichtgewicht klokje zal verschuiven bij een losjes zittende band.

Doe anders maar eens een Natoband helemaal zonder horloge losjes om je pols,
na een tijdje werken zal zelfs daar nog beweging inkomen

1 like