Heb ik hoor.
Ik heb er zeker al 10+ bij @Ko-Banden aangeschaft
Persoonlijk denk ik dat het door de oysterband komt
Dan vindt ik de oysterband van de gmt veel beter met die hoog gepolijste delen
Niet voor mij cowboy, net als jouw geliefde jubilee
Ik vind ze alle drie prachtig
Links : witte plaatā¦beetje saai. Maar dat rood maakt het weer vrolijk. En zeker geen saaie bezel.
Midden : gewoon een keurige zwarte duiker, zoals zovelen. Niets saai aan, zo heuren ze te zijn.
Rechts : witte plaat, Romeinse cijfers, ingetogen horlogeā¦dus voor MIJ saai. Voor een ander weer niet.
De Jungmans hierboven, of vele modellen van Nomos vind ik pas saai. Gewoon niet mijn horloge.
Dit
kan ik gewoon niet serieus nemen

Maar hey, gelukkig houden we allemaal van wat anders. dan hadden we dit nu niet gehad.
Je zal mij ook nooit horen zeiken tegen iemand dattie wat anders moet kopen, smaken verschillen nou eenmaal. Respecteer dat ook van elkaar.
En wat bij de een wel staat, is bij de ander misschien weer geen porum.
Stromae kan dit hebben :
ik 100 % niet

Dat geldt voor alles.
Is een 16030, maar misschien geen slecht idee om een extra wijzerplaat en wijzers te zoeken.
Voor nu ben ik wel nog into Buckley
Ja ik vergeet nogal eens wat cijfertjes lettertjes kommas puntjes t en dt ect ect ect ect ect
Lig daar zelf niet wakker van
Maar wat is het verschil van een 1603 en 16030
Jaartal ???
Niet erg hoor, ik ook .
Het verschil is het binnenwerk met de qiuckset date
Welke heeft die dan
3035 binnenwerk
Ok maar nu weet ik nog niet of de 1603 of de 16030 een qiuckset date heeft
Zelf ook 1 gehad Maar al sla je me dood
De 16030 heeft de quickset date
(had het verkeerd begrepen)
Maar als je nu toch een keer twijfels hebt om een jubilee op een sub te gooien
Kom je die van mij maar een x lenen voor een weekje
Is toch VET
En niet saai
Uitstekende collectie als je het mij vraagt. Saai vanwege kleurgebrek? Kan, maar je kunt frivoliteit ook in de details zoeken. GMT wijzert van de Explorer, Buckley van de Datejust, erg leuk! Als het je zelf toch gaat storen op termijn zou ik zeggen wissel de Datejust in voor een wat kleurrijker iets.
Wat betreft mijn collectie, nu uitgedund naar 3 stuks. Ook wit en zwart, maar ook blauw!
Saai; het zijn allemaal Seikoās. Fascinerend; het zijn allemaal Seikoās.
Blauwe plaat?
Credits @HanDavinci
Of deze witgouden dienik om heb gehad.
Of deze hier onder die Han doorstuurde. Niet saai.
Of deze dan.
Of mān eigen PO met oranje accenten.
Een 18038 zoals deze staat met stip op het lijstje, alleen wordt dat nog lange tijd sparen en dan zoeken

Leuke Seikoās!
Ik ben vrij simpel. Ik vind een wijn of een whiskey lekker of niet lekker. Meestal lekker, zo simpel (niet moeilijk) ben ik wel.
Wat jij vraagt, waarom ik een Sub of Speedy niet leuk vind?
Tja, ze boeien mij niet. Omdat ik ze nooit in bezit heb gehad? Mwah, genoeg in het echt gezien en in handen gehad.
Ik vindt persoonlijk geelgoud mooier bij getinte huidskleur
Op de foto ook op een donkere ondergrond gezet