Nee, dat niet.
Dat had ik wel verwacht. Mijn poging met het koksmes werkte ook niet namelijk.
Nee, dat niet.
Dat had ik wel verwacht. Mijn poging met het koksmes werkte ook niet namelijk.
Achterkant van het mes gebruiken.
Nivea? Ik gebruik zelf Sanex of Axe douchegel.
Ik mag toch hopen dat de kast van een rolex iets steviger is dan glas of kurk .
Thanks Dunzdeck, zo zingen ze bezopen de tekst over 't sabreren …
Valt me wel op dat de kurk met glas gewoon in het zwembad verdwijnt… Overigens vind ik het een lompe actie om met je horloge te doen.
als ik het goed zie, zetten ze vervolgens die afgeslagen flessenhals aan hun mond. Dat is wel top. Mooi hoe de patsers showen dat ze tevens eencelligen zijn.
Die Illusie wil ik je wel vanaf helpen, zelfs gehard staal is minder hard dan glas; als je je Rolex tegen de rand van die flessenhals aan mept heb je er gewoon een lekkere put in.
En dan hebben we het nog niet eens over het uurwerk. Ik vind dit gewoon minachting van een stuk mechaniek.
Kan dit ook met de HFLE 2017?
Zeker, maar dan met een leeg flesje Zwitsal.
Zo passe. Wij op horlogeforum lopen voor op de trend. Zij het dat arme sloebers als wij het met flesjes bier moeten doen
Hier nog meer voorbeelden waar geen flessenopener bij nodig is
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-bier-lente-2018-update/41221/122?u=marnixmoed
Je raakt de fles wel op een zwak punt natuurlijk ipv dat je hem erdoorheen ramt. Zal het zelf niet snel proberen moet ik er wel bijzeggen .
Daar heb je gelijk in, er is niet heel veel energie nodig om die hals te breken; maar er hoeft maar een klein braampje aan het glas te zitten en je hebt een lekkere kras te pakken.
Lachen toch!
Hoewel ik het niet netjes vind.
Het geëmmer met een sabel is al zo potsierlijk.
Zuchten en niet knallen is mijn devies.
Bij sabreren is de temperatuur heel belangrijk, mocht u het willen proberen lees eerst dit:
https://www.champagnesabels.nl/sabreren
Ziedaar het probleem met mijn zwaard: dat hééft geen achterkant
is het dan een degen misschien?
Dan zou ik me redelijk gelest voelen.
gelest en/of geflest, kan natuurlijk…