Sabreer een Bolly met een Rolly

Nee, dat niet.

Dat had ik wel verwacht. Mijn poging met het koksmes werkte ook niet namelijk.

1 like

Achterkant van het mes gebruiken.

Nivea? Ik gebruik zelf Sanex of Axe douchegel.

1 like

Ik mag toch hopen dat de kast van een rolex iets steviger is dan glas of kurk :stuck_out_tongue:.

En uiteraard langs de naad van de fles, ik heb de naad geprobeerd te fotograveren

Thanks Dunzdeck, zo zingen ze bezopen de tekst over 't sabreren …

1 like

Valt me wel op dat de kurk met glas gewoon in het zwembad verdwijnt… Overigens vind ik het een lompe actie om met je horloge te doen.

1 like

als ik het goed zie, zetten ze vervolgens die afgeslagen flessenhals aan hun mond. Dat is wel top. Mooi hoe de patsers showen dat ze tevens eencelligen zijn.

2 likes

Die Illusie wil ik je wel vanaf helpen, zelfs gehard staal is minder hard dan glas; als je je Rolex tegen de rand van die flessenhals aan mept heb je er gewoon een lekkere put in. :face_with_raised_eyebrow:

En dan hebben we het nog niet eens over het uurwerk. Ik vind dit gewoon minachting van een stuk mechaniek.:angry:

2 likes

Kan dit ook met de HFLE 2017? :sunglasses:

1 like

Zeker, maar dan met een leeg flesje Zwitsal.

2 likes

Zo passe. Wij op horlogeforum lopen voor op de trend. Zij het dat arme sloebers als wij het met flesjes bier moeten doen :sweat_smile:

Hier nog meer voorbeelden waar geen flessenopener bij nodig is :wink:
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-bier-lente-2018-update/41221/122?u=marnixmoed

2 likes

Je raakt de fles wel op een zwak punt natuurlijk ipv dat je hem erdoorheen ramt. Zal het zelf niet snel proberen moet ik er wel bijzeggen :stuck_out_tongue:.

Daar heb je gelijk in, er is niet heel veel energie nodig om die hals te breken; maar er hoeft maar een klein braampje aan het glas te zitten en je hebt een lekkere kras te pakken. :open_mouth:

Lachen toch!
Hoewel ik het niet netjes vind.
Het geëmmer met een sabel is al zo potsierlijk.
Zuchten en niet knallen is mijn devies.

1 like

Bij sabreren is de temperatuur heel belangrijk, mocht u het willen proberen lees eerst dit:
https://www.champagnesabels.nl/sabreren

Ziedaar het probleem met mijn zwaard: dat hééft geen achterkant :wink:

is het dan een degen misschien? :innocent:

Dan zou ik me redelijk gelest voelen.

gelest en/of geflest, kan natuurlijk…

1 like