Sabreer een Bolly met een Rolly

1 like

Als ze daarna niet dronken achter het stuur schuiven, vind ik het best…:roll_eyes:

2 likes

Een Dom vind ik in deze toepasselijker :roll_eyes:.

2 likes

Wanne koekwaus…

2 likes

Hopelijk worden ze daarna niet in het blauwe gedeelte geplaatst met de opmerking ‘in nieuwstaat’

6 likes

Precies…en zolang dat soort types sowieso maar ver van mij vandaan blijven…(maar daar maak ik mij niet veel zorgen om :wink: )

2 likes

Dit is wel heel decadent. Ook pijnlijk om te zien hoe ze waarschijnlijk allemaal kammen in het staal van die sub slaan. Het is natuurlijk wel een gebruiksvoorwerp, maar je kan ook gewoon normaal doen.

Ik vind sabreren toch al de meest zinloze en aandachtsgeile manier om een fles champagne te openen, maar dit is nog eens de overtreffende trap. Knap!

4 likes

ja, weg statiegeld …

3 likes

Champagne, zo niveau riche. :face_with_raised_eyebrow: Past wel bij Rolex.

4 likes

Moet je wel eerst even wat koolzuurgas aan je Oban toevoegen om de dop ervan af te slaan met die Seamaster.
Maar misschien is spuitwhisky wel een leuke tip voor een hip zomerdrankje voor de nouveaux riches. :wink:

4 likes

Hoe verzinnen ze het …

Ik moet toegeven dat ik weleens een flesje gesabreerd heb met een zwaard. En dan niet zo’n blikken sabreersabeltje, maar een echt, vlijmscherp stalen bastaardzwaard (een Oakeshott Type XVIII anderhalfhander, voor het geval iemand zich het afvroeg :joy:).

4 likes

Vandaar dit lied:

“Hey, Saberiosia, saberiejee jee jee, olladioooo…”

Inhaken en sabreren maar. Het loopt op Rolexjes/rolletjes…

2 likes

Niveau Riche ? Nooit van gehoord.

1 like

Ik vind sabreren wel cool, maar uiteraard gewoon met een sabel, en niet met een horloge.

1 like

Zijn Russen zo te horen. Dan maakt het niet uit.

Rijke Russen en goede smaak is een zeldzame combinatie

2 likes

Ja dat vroeg ik mij al af.

Haha, ja dat krijg je van al dat zwaardgebeuren, een half handje :wink:

5 likes

Dat dacht ik al :stuck_out_tongue_winking_eye:

En je vroeg je vast ook af of het werkte. Het antwoord is “nee”.

2 likes