Wat een topvrouw!
En ik vind vrouwen met duikers zowiezo stoer.
Ze mag mân bed wel in duikenâŠ
Ik hoop zo dat ze niet meeleest. Wat een niveau.
Verbaasd over een scherpe foto door Sacha? Ze is professioneel fotograaf, ook nog eens.
Hij schijnt dan ook een straatverbod voor Harderwijk te hebbenâŠ
In de tijd dat ze nog new old stock was?
Van jou koop ik iig nooit geen horloge bandjes meerâŠ
Veruit de meeste mannen zijn dermate ridicuul dat die houding ons niet zou misstaan.
Doe eens even normaal zeg.
Uit dit topic blijkt maar weer eens duidelijk, Ăłpnieuw, dat het echt de hoogste tijd wordt dat off-topic weer in ere wordt hersteld! Alles lijkt rustig aan de oppervlakte, maar er is een veenbrand aan de gang, we dansen gezellig op een vulkaan, etc.! Hoe staat het daar eigenlijk mee @moderators ?
Heb ook alleen maar respect voor vrouwen die een duiker dragen. Ze is geen meeloper en draagt wat ze wilt. Zelfs een duiker met oorlogswonden. Ik kan dat alleen maar waarderen.
Wat mij betreft mag hier wel een slotje op: dit gaat nergens meer overâŠ
Mijn bedoeling was tweeledig: een beetje aandacht voor het feit dat er gelukkig nog vrouwen rondlopen die voldoende lef hebben om op tv een duiker op rubber te dragen.
En ook kijken of iemand het horloge kon herkennen, omdat het wellicht een aardig model zou kunnen zijn voor mijn dochter, die binnenkort jarig is en wat aandacht begint te tonen voor horloges.
En dan vind ik dat ze een âechteâ van haar vader zou moeten krijgen om haar zodoende voor de rest van haar leven van die cheapo plastic quartz meuk af te helpen.
Zo heeft zij gisteren mijn SKX031 om gehad, maar die is toch wat te groot.
Voor mij is dat niet zo duidelijk. Er ontbreekt een zekere dynamiek die er wel was toen we off-topic hadden, maar hoe langer ik hier lees en kijk, hoe meer ik het eigenlijk een schone rust vind.
Hyperbool formuleren is ook een kunst. Ik denk dat 90% van de reacties, ook op de duiker van Sacha de Boer gewoon gepast en respectvol zijn, en ook de zij-discussie niet bijster controversieel is. Dat er dan een enkele intrigant een ongepast commentaar post betekent niet dat wij op een vulkaan aan het dansen zijn. Gewoon negeren, gaat best zo.
Mag ik de SKX013 voorstellen? Staat bij Rob van Monsterwatches gewoon te koop voor een 245 Euro met saffier of 195 met Hardlex.
38mm, en volgens @anon50762135EV belachelijk klein ogend om zijn pols, dus dan moet het voor dames snor zitten.
Ikzelf heb voor mijn vriendin, met ranke polsjes, een SRP189K1 gekocht van Amazon. Valt voor 200 Euro op de mat, en werkt heel goed met:
- Hirsch Modena lichtblauw met wit stiksel
- Croco bruine banden
- Rode banden
- Groene banden
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik hetzelfde horloge ook voor mân ex-vrouw had gekocht. Zij droeg 'm op blauw, mân vriendin is meer van het groen, maar wilde specifiek een Milanaise hebben. Dat ziet er zo uit:
Ik had een 17mm milanaise besteld die uiteindelijk toch net te breed bleek om er tussen te zetten, dus na veel gekloot heb ik met een wetsteen gewoon een stuk van de zijkant van die band afgeslepen. Vandaar de vegen op de achterkant van de lugs.
Ik zou je de Cittizen BN0000-04H aanraden. Klein, maar erg prettig.
Off topic, graag! Dat kon ik tenminste overslaan. Nu ontaard eigenlijk ieder topic in danwel latente, danwel manifeste puberale frustratie. Eindeloos gezever enzovoort. Als ik wat wil lezen gaat de meeste tijd zitten in het selecteren van âwie te negerenâ
Precies de reden waarom ik bijna nooit meer post. Teveel bagger.
Daâs jammer. Want je tip voor die Citizen is bijvoorbeeld goed. Het is jammer dat âwie wie zou doenâ meer reacties uitlokt dan de vondst van het horloge model zelf, maar dat lossen we niet op door niet meer on-topic te reageren.
Je kunt geloof ik diegenen die je niet welgevallig zijn op een negeer lijst zetten, al weet ik niet of dat dan ook betekent dat je de berichten in de threads niet meer ziet.
De 013 was mij al bekend en is zeker een optie.
Heeft voor mij slechts 1 nadeel en dat is de bezel. Die van de 013/007/009 en varianten is flink/fors en lekker hoekig: absoluut een toolwatch waardig.
De 031/033 en 023/025 hebben een meer Submariner bezel. Oogt wat slanker en valt ook makkelijker onder je boord.
Vind het trouwens wel gaaf dat je hetzelfde horloge voor zowel ex als vriendin koopt
Wat vind jij dan belangrijker: de vrouw of het horloge