Sacha de Boer: stoer met een duiker om!

Ik dacht te menen wat dikker/grotere cijfers te zien…
Verkeerd gegokt :blush:

Heb je ook HF vermeld, dan zal ze ongetwijfeld meegelezen hebben…

Ik heb de site wel genoemd, maar of ze nu zo blij zal worden van de minder hoogstaande opmerkingen, waag ik te betwijfelen.
Van de andere kant zal ze in haar NOS-tijd wel horkerige dingen gelezen hebben.
Al lijkt het me niet iemand, die daar ook maar 1 seconde van wakker ligt.

2 likes

In ieder geval een linkje naar https://uhrforum.de/citizen-promaster-aqualand-quarz-damenuhr-mit-garantie-t231210 als je op foto zoekt. Geen modelnummer, maar zal ook wel niet meer gemaakt worden vermoed ik.

Jij bent dan ook iemand die gaat voor de inhoud! :wink:

Nee joh ben je gek

Ik weet niet of Sasha ook voor je naar de koelkast loopt voor een biertje. Volgens mij kan jij dan gaan lopen om wat voor haar te gaan halen.

3 likes

Als ze mee leest, zal ze vooral niet blij zijn dat de hele draad lang haar voornaam verkeerd is gespeld, telkens Sasha in plaats van Sacha :worried:

3 likes

Dappere vrouw die Sacha!

Mijn zuster draagt een Steinhart Ocean One met ceramic bezel, die ik haar cadeau heb gegeven.
Sindsdien enige horloge dat ze nog draagt.

Kom op nou man! Er wordt gesproken over de mogelijkheid dat Sasha…eh Sacha dit topic misschien wel leest, je maakt een bescheiden doch charmante opening richting haar aangaande een mogelijk intiem moment van samenzijn en bij je avatar staat te lezen dat je dé Forum knuffeltroll bent…wees nou gewoon eerlijk, je vind haar echt leuk! :heart_eyes:

4 likes

zal zo rond de 3 minuten zijn denk ik… en dat is dan nog lang :sweat_smile::joy::joy:

2 likes

Dus… Mysterie ontrafelt
Sacha de Boer draagt een Citizen dames quartz duikert, 32mm kastmaat. Ref: 6038-H06905
Op rubber!!! Stoer!

En nu…?
Ga je hetzelfde model voor jezelf zoeken? :joy:

4 likes

heb nu wat biertjes achter de kiezen, ik zeg kom dr maar in, of op… maakt me nu niet zoveel meer uit.
En dan bedoel ik die rubbere band … denk ik

1 like

Wat een topvrouw!
En ik vind vrouwen met duikers zowiezo stoer.

4 likes

Ze mag m’n bed wel in duiken…

3 likes

Ik hoop zo dat ze niet meeleest. Wat een niveau.

4 likes

Verbaasd over een scherpe foto door Sacha? :slight_smile: Ze is professioneel fotograaf, ook nog eens.

Hij schijnt dan ook een straatverbod voor Harderwijk te hebben…

5 likes

In de tijd dat ze nog new old stock was? :wink: