Safari (ios11) terug swipen op HF probleem

Sinds kort over op ios11 bèta en merk sindsdien dat in Safari het scrollen enorm verbeterd is…snel en smooth. Zeer prettig. Dat is vanwege de nieuwe versie van Safari in ios11.

Enfin…mijn vraag aan overige iphone bezitters is de volgende. Ik merk dat in de nieuwe Safari versie het swipen van links om terug te gaan naar vorige pagina op HF er voor zorgt dat het best even duurt (zo’n 3-4 sec) voordat de pagina wordt geladen. Voorheen in de oude Safari versie was de vorige pagina meteen geladen. Overige websites hebben dit overigens niet.

Lang verhaal kort…kunnen jullie het eens proberen binnen Safari op ios10. Ik vraag mij namelijk af dit fenomeen binnen Safari zit of misschien binnen HF.

Thanks alvast :thumbsup:

Bij mij laadt hij vrijwel meteen op de SE. Ik zie dat hij een fractie van een seconde bezig is. Ik denk dat hij even controleert of de pagina gewijzigd is.

1 like

Hoi Daffie,

Ik gebruik zelf de 6s Plus met IOS 10 waarmee het swypen probleemloos gaat. Ben geen laadtijd nodig waardoor de vorige pagina er ook gelijk staat. Blijkbaar nog een IOS 11 bug waar een fix voor gaat komen.

1 like

Dank je…dan weet ik voldoende. Het zit 'm dan in de nieuwe Safari versie (icm HF).

@Pio jij ook dank voor de test :thumbsup: Inderdaad waarschijnlijk een klein bugje nog in ios11 bèta.

1 like

Op mijn 3S werkt ook alles perfect

4 likes

In jouw contreien ben je vast het mannetje met zo’n geavanceerd ding :joy:

2 likes

@Jur hier mag wel een slotje op aub.

Ik heb het antwoord op mijn vraag vrijwel direkt vanmiddag al gehad.

Off topic discussies blijven gewoon open. Als er geen verdere interesse is, zakt hij vanzelf het moeras in…

1 like

Okidoki…ook goed hoor :slight_smile:

1 like

Hier een 7+ 256gb.
Safari werkt snel met swipen naar vorig scherm. Ik merk wel soms wat haperingen en apps die blijven hangen. Dat was toen hij nieuw was niet.

Ik was ergens hoopvol dat met de nieuwe forum versie dit ‘probleem’ ook zou zijn opgelost, maar helaas.

Het ‘probleem’ in het kort…In Safari (ios11) op de HF website met de Back button terug naar vorige pagina duurt zeker 4 a 5 seconden voordat de vorige pagina is geladen. Ik heb dit slechts op HF.

Misschien dat de forum beheerders er eens naar zouden kunnen kijken…wellicht is het een eenvoudige instelling binnen de forum software?

@Jur

Ps…ik doelde specifiek op het terug swipen naar een vorige pagina op de HF website.

Hebben andere HF leden die Safari op hun iphone gebruiken dit toevallig ook (nog steeds) op de HF website?

Tot 2 minuten geleden wist ik niet eens dat het kon, maar inderdaad, op mijn iPhone (safari) duurt het ook eventjes.

1 like

Thanks.

Best erg irritant wel omdat swipen nu eenmaal veel handiger en sneller is tov mbv de pijltjes onderin beeld (die worden ook nog eens vaak verborgen zodat je eerst extra moet scrollen om ze boven water te krijgen).

Hopelijk kan een van de beheerders eens zien waar dit aan kan liggen…

Het lijkt een safari dingetje: in chrome werkt het wel vrijwel onmiddellijk. Misschien hebben we onze cache uit staan of zo? Ik weet niet of dat ergens een optie is in safari.

Klopt ik heb het ook alleen in Safari (Iphone X). In ios10 (met dus de voorlaatste Safari versie) werktte het nog gewoon goed. Pas in ios11 (met dus de nieuwste versie van Safari) ging het mis. Maar dan ook alleen op HF. Op andere websites geen last. Je zou dan denken dat het op z’n minst iets HF-gerelateerd moet zijn…

:thinking:

Hier ook. iPhone SE iOS 11.2.2

1 like

Swipen via het rand van het scherm om terug te gaan naar de vorige pagina doet bij mij precies het zelfde.

Ik gebruik het pijltje (links onderaan) om terug te gaan en dan is de pagina er wel direct

iPhone x met 11.2.2

1 like

Nope.

1 like

Jammer. Dank in ieder geval.