SaGi

Horloge aan @SaGi verkocht.
Leuk contact gehad, snelle betaler aanrader voor dit forum.

SaGi bedankt en misschien tot de volgende keer en veel draagplezier!

1 like

Horloge verkocht aan @SaGi, fijne communicatie en vlotte betaling. Helemaal top!!

1 like

Een hele mooi CTZ Signature overgenomen van @SaGi waar ik erg tevreden mee ben :blush:

We waren snel tot een deal gekomen en het pakje kwam heel goed ingepakt en de volgende dag al bij mij…Heel prettig zaken doen met @SaGi !!

Nogmaals bedankt Sal!!

1 like

Vanmiddag bij @SaGi op de koffie geweest en (alsnog) zijn schitterende “Yeti” overgenomen…
Salvatore, nogmaals dank :+1:

1 like

Veel plezier ermee Patrickđź‘ŤLeuk je ontmoet te hebben

1 like

@SaGi heeft zojuist een horloge van mij gekocht. Zelden zo’n snelle deal gemaakt én afgehandeld! :smiley:

1 like

@Sander84
Net een horloge van Sander overgenomen. Supersnelle deal en netjes afgehandeld. Daar hou ik van!

1 like

Gisteren na een snelle berichtenwisseling een horloge aan @SaGi verkocht.
Alles prima verlopen incl. snelle betaling. Kan Salvatore hier dan ook zeker aanraden :+1:
Tnx

1 like

Gisteren na een supersnelle berichten wisseling (daar hou ik van) een horloge overgenomen van @royke74
Volgende dag direct door hem gepost. Roy bedankt voor de supersnelle deal.

1 like

Gisteren even langs geweest bij @SaGi om onze collectie te bespreken en bekijken, een drankje te doen en omdat ik er toch was een horloge over te nemen. Leuk gesprek met Salvatore en een gave NA op de koop toe! Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Heel snelle Monsterdeal met @SaGi ; sympathieke aanrader zoals gewoon bij het HF!!!

1 like

Mooie houten Steinhart horloge doos overgenomen van @SaGi. Snelle communicatie, aardige vent, prima deal en bomvrije verpakking :slight_smile:

Aanrader, ik zou het zo weer doen!

1 like

Mooie Steinhart Ocean 1 no date van @SaGi overgenomen. Makkelijke communicatie, goede deal. Prima kerel en lekkere koffie. Een aanrader…!

1 like

Hele leuke en mooie Steinhart OVM overgenomen van Sal @SaGi. Leuk contact, prima communicatie, snelle verzending, aardige kerel en een hele fraaie Steinhart. Rest mij niets anders dan @SaGi van harte aan te bevelen :+1:

1 like