Wellicht hebben meerdere mensen een mail gehad, maar via bijgaande link de 50% sale bij CW:
En als je dan iets bestelt dan nu afrekenen in Gbp, scheelt nu nog een paar tientjes extra met de Brexit koersval van de Pond
Chique die upgrade vd trident naar rode en groene ceramische inserts.
Toch trots op mijzelf dat ik alles heb kunnen bekijken maar negens op koop heb geklikt
Ik ook, wel zitten twijfelen voor die prijs maar mij voor de verandering een keer ingehouden. Wel mooie klok!
Laat je vooral niet gek maken door “hoge korting” en “alleen nu”. Vergelijk de prijs met “korting” maar eens met iets vergelijkbaars van andere Zwirserse makelij…9/10 dat je bij CW duurder uit bent.
Dat denk ik niet, qua prijs kwaliteit kom ik eigenlijk nergens beter uit dan bij CW.
Dat vraagt om een voorbeeld: CW versus ??
epos
En welke modellen vergelijk je dan?
Ben ik ook benieuwd na…
Ik was eerlijk gezegd niet bekend met Epos. Die hebben mooie modellen zoals de Passion 3401…maar wat een prijzen zeg voor een standaard 2824-2 of SW200…pffff (even de lucht eruit laten
Als er merken zijn die sneller afschrijven dan een dikke yank zijn benzinetank leeg drinkt,zijn het epos en CW wel.
Ik vind dit toch echt kort door de bocht, kijk bv naar de nieuwe c60 chrono, een valjoux 7750 met aanpassing voor €1850, waar vind je dit nog meer?
En wat is die na een jaar nog waard qua verkoopwaarde?
goede vraag, hij is er net, maar ik heb ook mijn C5 verkocht na 5 jaar voor 50% van de aanschafwaarde dus we gaan het zien over een jaar.
en koop jij je horloge obv verwachte restwaarde? Ik niet, ik koop wat ik mooi vind met een goede kwaliteit en service.
Ik koop geen nieuwe horloges…alleen ouwe meuk die zoiezo niks waard is.
Een Sinn 103 kan je nieuw voor minder dan 1500 euro kopen.
Prachtige geschiedenis krijg je er gratis bij dan.
o ja, als je over die aanpassing gaat beginnen, ben ik benieuwd.
Klink op saffier en er komt al weer meer bij, je hebt gelijk dit is te vergelijken, dan komt het kopje persoonlijke smaak terug.