Vers van de pers en deze gaan erg snel: verkoop van de Baselworld showmodellen.
Vrijwel nieuw maar met een kleine korting. Doe er uw voordeel mee
En de groeten uit het Zwarte woud.
Vers van de pers en deze gaan erg snel: verkoop van de Baselworld showmodellen.
Vrijwel nieuw maar met een kleine korting. Doe er uw voordeel mee
En de groeten uit het Zwarte woud.
Wist niet dat je op vakantie was in 1104?
Dat ben ik ook niet en de dirndls kijken meestal ook niet zo lief naar me
Ligt het aan mij of zijn dit redelijk gangbare prijzen? (misschien dat ze extra opties hebben tov het origineel).
Het zijn de gangbare prijzen minus 15%
Mijn Antea KS was ook een beursmodel met 15% korting. Maar nog geen microkrasje te zien, er was duidelijk voorzichtig mee omgegaan. En de band werd zonder morren verruild voor een andere kleur.
Nee deze zijn met 15% korting. Dit betreffen de beursmodellen dus met mogelijk minuscule haarlijntjes op de kast of iets dergelijks. Wel met een nieuwe strap en volledig nieuwe garantie. Stowa hanteert geen kortingen op nieuwe horloge’s normaalgesproken.
Zag laatst een antea op chrono voor een vergelijkbare prijs, vandaar. Blijven mooie dingen die Stowa’s
Zeker mooi! Ze staan alleen zo ‘Duits’ gefotografeerd op de website… in het echt 100x mooier. Anyway, liever zo dan andersom
Dat zou best kunnen. Het verschil kan hem wel eens zitten in een ander uurwerk, thermische wijzers, handmade strap. Dat is allemaal customizable, de Ikarus in de sale heeft bv. al wat duurdere opties dan de reguliere versie.
15%, dat zijn nog geen Christopher Ward dumpprijzen bv. Vanuit Stowa gezien wel slim om niet te diep te zakken.
Boink! Tis weer zover. Check de site!
Mooie deals! Ware het niet dat er net een nieuwe pilot in de kist zit, ik zou toehappen denk ik
De Partitio Handaufzug is wel aantrekkelijk geprijst maar ook al uitverkocht
Ik wacht nog even op een HFLE 2018 van Stowa
Slimme actie van Stowa,trekt zo toch elke dag extra bezoekers
1930 euro voor die chrono… pfff jammer