Sale Hudson's Bay (Edox, Raymond Weil, Certina & ...)

Ola forumleden,

Om mee te beginnen is het niet mijn bedoeling om reclame te maken voor Hudson’s Bay, maar wil graag een paar aanbiedingen met jullie delen, zodat jullie hier wellicht van kunnen profiteren net zoals ik heb gedaan. Afgelopen week heb ik in Den Bosch een nieuw Certina horloge gekocht van €495,-. Echter ging er nog 50% korting van af, waarna het horloge nog maar €247,50 kostte. Nu was er blijkbaar de actie dat er van afgeprijsde artikelen, na de eerste korting, nog eens 20% korting van de overgebleven prijs afgaat. Het horloge heeft mij dus maar een slordige €200,- gekost.

Wellicht kunnen jullie ook profiteren van deze toch wel zeer aantrekkelijke actie. Ik heb de volgende merken voorbij zien komen met 50% + 20% korting in Den Bosch: Edox, Raymond Weil, Certina, Movado, Tissot, Seiko, GC en Balmain. Hopelijk zitten er nog wat leuke koopjes voor jullie tussen :wink: ik ben tenminste super blij met mijn nieuwst aankoop. Zie de foto hieronder:

18 likes

Dank voor het delen.

Maar, had wellicht ook hier : https://www.horlogeforum.nl/t/leuke-online-aanbieding-gezien-ergens-meld-het-hier/96500/3844 gekund :slight_smile:

3 likes

Dit doet mij ernstig twijfelen aan de levensvatbaarheid van deze winkelketen.
Zou voor vele binnensteden slecht zijn als die Canadezen er mee stoppen.

1 like

Dat is een lekkere korting

1 like

https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/hamilton-jazzmaster-auto-chrono/2000008337?v=3000017378

Minus 43procent

2 likes

Op de website staan helaas bijna geen aanbiedingen. (De hamilton hierboven en enkele andere maar niet veel)

2 likes

Ik heb juist idee dat ik er nooit iemand binnen zag. 20 man personeel en een verdwaald stelletje als ‘klanditie’.

‘‘Huh, waar is de V&D gebleven ineens? Wegwezen hier.’’

De Hudson was binnen drie maanden failliet en toen zat er in Nijmegen een kerstbomen-outlet in. Nu zit er een nietszeggende woonwinkel in het oude Hudson deel, en een stadsjumbo in het andere deel. Ze weten gewoon niet wat ze met die grote panden moeten.

Thanks! Zet het de volgende keer daar in!

1 like

Ik denk dat iedereen hier zijn twijfels over heeft. We zullen het zien in de toekomst. Liever Hudson’s Bay, dan weer grote leegstaande panden toch :slight_smile:

Volgens mij heeft er in Nijmegen nog nooit een Hudson’s Bay gezeten :thinking:

Ik heb er even naar gegoogeld. Bleek om ‘Topshelf’ te gaan, excuus…