Salon Exceptional Watches Prague 2024: indrukken

Leuk verslag, leest lekker weg :+1:

1 like

Tof verhaal, bedankt voor het delen!

1 like

Dank voor het mooie verslag. Helaas heb ik het gebouw niet gezien toen wij in Praag waren.

1 like

Leuk verslag ! Mooie horloges gezien.
Niet met Torsti Laine gesproken?

1 like

Dankjewel voor het leuk verslag! :hugs::pray:

1 like

De CW nog altijd :+1:t2:

Topverhaal, dank :+1:

1 like

Mwa. Je komt toch net iets minder ver met je bokaal kopermuntjes, zeg maar. Maar evengoed leuk. :grin:

Zoveel heb je niet gemist. Het is wel mooi maar er is veel, veel mooier in de nabije omgeving :smile: en anders kom je gewoon nog eens terug he.

Jammer genoeg niet, daar stond altijd een pak volk. Wel op groot scherm een montage van z’n graveerkunsten gezien, verschrikkelijk indrukwekkend.

tenor_18

1 like

Mooi verslag! Las lekker weg met de plaatjes er bij. Het was meer een kunstbeurs zo te zien. En dat bedoel ik positief.

1 like

Prima en amusant verslag op een mooie locatie :ok_hand:

1 like

Dankjewel voor het leuke verslag. Lijkt me een erg leuke beurs in een superleuke stad. Vaak geweest en zelfs getfouwd in Praag. Wellicht weer eens een keer een weekendje weg als de beurs er is. :grin:

1 like

Leuk verslag! Ik heb het met genoegen gelezen.

Ik ben nog nooit in Tsjechiƫ geweest maar het lijkt mij een bezoek zonder meer waard!

1 like

Een van de meest geslaagde reportages op het forum dit jaar wat mij betreft. Top! Veel beeld van goede kwaliteit afgewisseld met onderhoudende en lichtvoetige tekst: daar kan menig forumlid nog wat van leren (ikzelf incluis)!

Van al het horlogemoois dat je er gezien hebt, zou mijn persoonlijke aandacht zijn afgedwaald naar het schitterende paleis zelf en de paar vierwielers die er geparkeerd stonden (om van de lokale schoonheden maar te zwijgen). Ik althans ben nog lang niet (of misschien wel nooit) toe aan alle kunstige ontwerpen en stukjes fijnmechanica van de vele microbrands die je er hebt gezien…

Dank evenwel voor het delen. Het was echt zeer onderhoudend om te lezen :ok_hand:. En alvast veel plezier bij je volgende bezoek komend jaar. Ik zie je reportage met veel belangstelling tegemoet tegen die tijd!

2 likes

Niet nodig.

Zuid mooi midden tussen uurwijzer en 12 u draaien en dan simpelweg de uurwijzer naar de zon richten.

1 like

Praag is goed aan te rijden, ik zal eens kijken of ik er volgend jaar erg in heb. Lijkt me erg leuk, al heb ik een heel aantal merken een paar weken terug ook op WatchTime in Düsseldorf gezien

1 like

Heerlijk om te lezen en veel mij geheel onbekende merken. :+1: :ok_hand:

1 like

Leuk verhaal :+1:

1 like

Gaaf verslag zeg, dank voor alle tijd die je erin gestopt heb!

Lijkt me een verwijzing naar de lokale Wikov 35 Kapka

3 likes