Ja, dat was wel even een verrassing. Ik denk niet dat de beste man weet hoe hard ik naar zijn werk opkijk. Hij leek oprecht verbaasd dat ik m herkende.
Het viel me uiteindelijk ook beter mee dan ik vreesde. Zolang ik dicht genoeg kon komen met de portretlens ging dat netjes. Als ik moest inzoomen was het wel meteen een pak minder. Ik heb wat dingen weggegooid die echt niet kijkbaar waren maar het waren uitzonderingen.
Nieuw dus.
Ik dacht eerst,
leuk …toch zo maar een heel mooie vintage tussen al dat bonte geweld.
Het enige rustige, mooie klassieke wekkertje op die beurs.
Kan mij voorstellen dat het een interessante leuke beurs is. Toch veel bijzondere merken, die je in het echt moet zien. Poljot24, Julian, maakt mij al jaren nieuwsgierig naar bijv. Shorokhoff en Franck Muller.
En dat alles ook nog in een schitterende sfeervolle stad.
Mee eens @LVA , @stefanketelaars past er naadloos tussen!
Dank voor je mooie verslag.
Je kende de Casio x Invicta collab die ze Mr G noemen nog niet? Gecondoleerd. Probeer dat maar eens van je netvlies te branden.
Badoem-tssssj!
Benzinger is een legende, maar als ik al die foto’s zo eens bekijk (los van die best mooie maar zouteloze Cartier hommages van Herbelin)… hadden ze ook nog mooie horloges, ergens?
Oh… wacht… Een Vulcain Cricket! Tof.
Dat gezegd: babbeltje met Benzinger in mijn ogen de reis waard. Dank voor het delen!
Het moet gezegd, de nadruk ligt op SEW wel vaker op speciaal/extravagant dan op puur mooi Maar dat is ook waar ik graag naar kijk, dus er zullen er zeker geweest zijn die ik dan straal ga genegeerd hebben.
Deze stond er wel uitgestald maar ben ik compleet vergeten zelf fotograferen - een ander zij-project van Herr Benzinger:
Er stonden wel een paar goed van oren en poten voorziene jongedames in bijzonder extravagante jurkjes bij één van de standen. Daar foto’s nemen vond ik evenwel niet zo’n goed idee, voor je t weet sta je op een blacklist.
Hehe, ik heb toch al eens geloerd naar de afstand ja. Maar dat blijft toch dik 8 uur rijden volgens Google, wat in Duitsland wel betekent dat ik het in 6 uur kan doen, maar het is niet even een daguitstapje.
Dank voor de moeite die je genomen hebt om dit uitgebreide en prachtige verslag te schrijven. Zo kunnen we meegenieten van dit mooie evenement zonder naar Praag af te hebben moeten reizen.
Veel mooie foto’s van prachtige, minder prachtige en lelijke horloges. Dat kan tegenwoordig allemaal met een goed oog en een telefoontje.
Er kwamen aardig wat modellen en merken voorbij die ik niet kende en de Sherpa’s lijken me wel erg leuk.