Een paar dagen geleden was hier een topic over een nieuwe Aldi aanbieding, met Ascot horloges, fijntjes ‘bami klokken’ genoemd door hans
Ik heb al een van die Ascots, en ben daar zeer tevreden over. Ik ben dus, nadat de kinderen op school zijn afgeleverd even naar de Aldi gereden. Gelukkig hadden ze nog 5 van de 6 modellen, en met name degene waar ik voor kwam. Pakjes avond begon dus nu
Een schoonheid welke niet alleen je ogen doet glinsteren, maar welke ook je pols doet tintelen van gelukmakend getik.
Een horloge welke terecht “Gold value at Silver price” biedt.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit flonkerende horloge.
Misschien wel, maar ons aller Coenraad neemt gelukkig voor een ieder de tijd om iets positiefs bij te dragen. Ongeacht de prijs of het model.
En dát kan ik enorm waarderen (tu)
Ik ben zelf ook net even langs Aldi gereden om te kijken wat er nog was. Dat bleken de twee Quartz uitvoeringen en het Tourbillion model (Sevilla) te zijn.
Ik heb deze laatst meegenomen want ik ben toch wel benieuwd hoe zo’n Chineesje zal bevallen.
Op 5 december is hij “officieel” van mij ik zal dan ook wat foto’s plaatsen.
Mooi horloge, en dan ook nog met gangreserve er op.(tu)
Bij een Zwitsers horloge moet je hiervoor een fortuin extra bijbetalen.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Groet Chris
Yep, voor een prettig prijsje heb je een leuk horloge, waar je misschien nog wel veel plezier aan kunt beleven. Uiteraard ben ik benieuwd hoe hij de tijd houdt! Laat het ons weten! (tu)
leuke klokjes , niks mis mee. Voor dat geld moet je het gewoon proberen, je kan er geen buil over vallen.
Alleen 20 bar waterdicht hmm…neem dat maar niet al te serieus, ik zal daar toch even wat voorzichtig mee wezen.
Ik heb zelf ooit eens in een dronke bui in het jaar 1989 op mallorca een "mooi"duikersklokje gekocht van zo,n strandventer jaja ik weet het je bent jong en je denkt mij naaien ze niet nou ik dacht het wel .
Met z,n allen het zwembad in duiken met! mijn duiker om en wat denk je…20 bar waterdicht. ehh…de romijnse cijfers waren gewoon pleitte van de wijzerplaat! de vissen zwommen erin en na een paar uur stopte het klokje en bij thuiskomst in nederland , na een dag of 3 het klokje maar geopend …oh oh! de roestduivel had zwaarder toegeslagen dan bij de alfa sud uit de jaren 70tig en die roeste sneller dan de folder werd gedrukt.
Dus je begrijpt wel dat werd dus de asbak open en langzaam met een traan je klokkie laten zakken.
De kwaliteit van tegenwoordig is natuurlijk een stuk beter, ook de chinese kwaliteit is niks mis mee en zeker niet voor dat geld. Collega van me heeft ook zo,n bami pang pang klokkie al een jaar of 3 voor 25 euries aangeschaft en het is wel lachen dat ding loopt me een partij zuiver niet normaal meer. Dat ding wijkt ongeveer 25 seconden per week af, haha valt zelfs binnen het CSOC limiet.
Dit zal natuurlijk wel exemplarisch wezen maar toch…
Maar in iedergeval veel plezier met deze klokken.(tu)
Kan iemand mij helpen aan het antwoordnummer dat bij een Ascot salvatore wordt geleverd. IK heb zo’n horloge bij de Aldi gekocht. Helaas heb ik deze opgestuurd nadat hij kopot is gegaan. Ik weet alleen niet meer waar ik hem naartoe heb gestuurd. Kan iemand in het doosje kijken, of hier een adres oid is gegeven