Samenwerking Seiko en FC Barcelona

Ik weet niet wie dit allemaal al heeft gelezen. http://www.horloge.info/nieuws/Nieuwe-Seiko-Sportura-collectie-met-FC-Barcelona-chronograaf/916
Ik vind hem erg gaaf zeker als Barcelona fan. Hopelijk krijg ik een mooie bonus in de herfst. :smiley:

Fan van allebei maar deze zou ik toch eerst in het echt willen zien. Kan er vanaf de foto niet zo enthousiast van worden

Stoere klok met een leuke kleurencombi. Alleen dat gekleurde logo vind ik niet mooi op de wijzerplaat. Maar tja, ik ben er ook geen fan van. Op de achterkant zou het wat subtieler zijn geweest.

Ziet er wel oké uit, maar ik vind die versie met blauwe subdials vele malen stoerder.
Sowieso wel een mooi horloge!

Tsja, wel leuk maar is dit alles?
Seiko kan echt wel iets beters maken dan simpel een logo op een wijzerplaat drukken. Waarom niet een ‘Cruijff special’, hij was zeer succesvol als speler en de meest succesvolle coach van de club of een ‘europacup special’ met bijv. op de achterzijde de jaartallen van de gewonnen europese finales?
Hier valt zoveel meer mee te doen! Of verwacht ik nu teveel van Seiko? :S:)

Hier zit ik dus al de hele tijd op te wachten, het viel me zo tegen dat er geen echte Barcelona uitvoering was, en dan komen ze nu hiermee, een beetje te simpel als je het mij vraagt, en een forse prijs, misschien komen er nog mooiere limiteds ofzo, ik zie me met dit horloge in mooiere vorm wel een biertje drinken aan de costa, misschien 1 met een gouden FCB logo er in zou ik wel mooi vinden het is namelijk “Meer dan een voetbalclub”.

Doe mij maar Real!

Overigens vind ik het niet zo’n geslaagde limited, weinig creativiteit.

El penumbra Schreef:

Fan van allebei maar deze zou ik toch eerst in het
echt willen zien. Kan er vanaf de foto niet zo
enthousiast van worden

Idem hier, ik zou dan denk zo op het eerste gezicht voor 1 van de andere nieuwe sportura’s gaan.

Lees net dat het geen limited is, entschuligung.