Samme

@Samme heeft mijn Oris overgenomen en ik zag dat hij hier nog geen draadje heeft. Het was een heel positieve verkoopervaring: Samme reageert snel en vriendelijk en toen de overdracht van het horloge de volgende dag plaatshad, bleek hij ook in werkelijkheid ook een aardige en enthousiaste kerel te zijn. Aanrader dus!

1 like

Vandaag een mooie G shock ontvangen van @Samme communicatie verliep soepel!

1 like

San Martin van @Samme overgenomen. Snelle verkoop, binnen een dag verzonden na betaling.
Nog sneller dan Bol-punt-com.
Prima en dus een aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @Samme. Vlotte deal, snelle betaling, sympathiek contact. Kan Samme dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Een Movado van @Samme overgenomen.
Een meer dan positieve verkoopervaring: Samme reageert snel & vriendelijk en het horloge voldoet volledig aan de gewekte verwachtingen.
Van harte aanbevolen dus.

1 like

Zeer goed contact gehad met @Samme. Wat begon als een long shot eindigde aardig halverwegen. Goed, net contact en prettige afhandeling!

1 like

Twee horloges overgenomen van @Samme. Vriendelijk contact, snelle deal en dezelfde middag nog verzonden. Horloges waren prima verpakt, geen idee wat voor papier erom zat maar het rook heerlijk :joy: Prima ervaring :+1:

1 like

Gister heeft @Samme een horloge van mij overgenomen. Samme is een betrouwbaar en aardig persoon om zaken mee te doen.

De communicatie was duidelijk en hij houdt zich netjes aan de afspraken, wat mij betreft een aanrader!

1 like

Beste Samme, dank voor het mee denken, aan me denken toen je van het horloge af wilde, geduld, dank voor de deal en het vertrouwen (kon net niet volledig bedrag overboeken, bleek bankreader voor nodig :sob::see_no_evil::slight_smile:). Ik zou Samme dus zeeeeerrrr zeker aanraden! Nogmaals dank via deze weg!

1 like

Kocht een horloge van @Samme tijdens Covid (jun. '20). Persoonlijk ontmoet op een treinstation en wat gekletst. Geweldige kerel!

1 like