Samnaun

Tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ook een bezoekje gebracht aan Samnaun. Kon het volgende dresshorloge niet laten liggen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=AVMC7DWI

Heeel erg mooi! En chronometer gecertificeerd, wat een prachtstuk!! Één minpunt en dat is het logo van Mido, ik vond het oude (?) lettertype mooier. Maar dat mag de pret niet drukken.
Je kunt de foto’s ook hier plaatsen als je de link (url) tussen zet.

Mooi apparaat! Gefeliciteerd! Mag ik je vragen wat dit prachtstuk kost?

Mooi horloge!! (tu) Net als Warroo ben ook ik wel eens benieuwd naar de prijs van dat moois!

Of dat mooi is! Veel draagplezier.

Gr Ron

Mijn beste,

Wat een grandioos uurwerk, een horloge pur sang, een collectionneur waardig. (tu)
En ik moet je eerlijk zeggen ik ben niet zo vertrouwd met het merk ‘Mido’ maar dat ze zo iets moois maken als deze chronometer had ik niet verwacht.
Veel succes er mee.

Orologio Signaturis Temporis

Mooie Mido (tu)

Mooi horloge. Is Samnaun niet zo’n belastingvrij ski-dorp?

Mooi, heel mooi !

Groet,
Werner

Ja, klopt…

Ik skie er wel eens heen vanuit Ischgl…Mooie straat met veel horlogewinkels…

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Over de prijs laat ik me maar effe niet uit. De Mido is belastingvrij en met de nodige korting aangeschaft. Het moet dan natuurlijk nog wel even over de grens worden “gesmokkeld”. Heb intussen met de importeur, welke tevens de enige dealer is in Nederland, gebeld en er schijnt er nog eentje in het land te zijn. Wie weet wat ?

m.vr.gr

Jan

Overigens is Samnaun belastingvrij omdat het een Zwitsers ski-oort is wat alleen via Oostenrijk bereikbaar is (over de weg dan). Je kunt er belastingvrij inkopen. Veel aangeboden wordt o.a Hologes (van Esprit tot Jaegers), parfums, suiker, sierraden, alcoholische dranken en last but not least benzine voor ong. 92 eurocent per liter (98 octaan)

Haha, misschien moeten we hier eens een gezamenlijke inkoopactie organiseren naar Samnaun!! :smiley:

Kost deze daar geen 1500 euro???