Het is hier misschien een beetje vloeken in de kerk als je over een Smartwatch begint…
…Maar ik doe het toch (^^) Op mijn, Casio Mudmaster, oriëntatie tocht liep ik even bij Coolblue naar binnen en stuitte ik op de Samsung smartwatch. Zijn hier mensen die ervaring hebben met genoemde modellen?
Op mijn, Casio Mudmaster, oriëntatie toch liep ik vandaag even bij Coolblue
Ik heb de galaxy gear sport, niet een van boven genoemde maar grotendeels vergelijkbaar. En hij bevalt prima,zit erg comfortabel (draag hem voornamelijk met sporten), besturingssysteem werkt erg fijn en ook compatibel met ios.
Heb al jaren de S2 (voorloper dus van S3) en hij bevalt prima. Ik draag hem eigenlijk alleen nog als ik veel/lang moet reizen en vind de notificaties en het feit dat je niet constant je telefoon tevoorschijn hoeft te halen om te weten of een bericht/oproep belangrijk is erg handig.
Nu zijn dit natuurlijk de standaard smartwatch functies maar daarbij vind ik de Samsung Gear (ronde) modellen goed zitten en staan.
Vorige maand de Galaxy Watch voor mn dochter gekocht. Batterijduur is erg positief, en dit is zelfs de kleinere r810.
Toestel reageert ook snel. Het enige dat zij merkt is dat het trappenlopen niet erg adequaat wordt geregistreerd.