Samsung gear s

ik heb wel n beetje n zwak voor smartwatches. komt vast door tv series als knight rider :smiley:

maar de meeste smartwatches zijn enkel companion horloges voor je smatphone. zonder telefoon zijn t praktisch dumbwatches.

nu was omate die t eerst kwam met iets wat zij de smartwatch 2.0 noemen. t horloge kan nl behalve als companion, ook als standalone gebruikt worden. n horloge die dus 3g, wifi, en bluetooth heeft om allerhande verbindingen te maken en zelfstandig taken uit te kunnen voeren.

samsung kon niet lang achterblijven en kondigde de gear s aan. wat vinden jullie v dit ‘horloge’? reden om zo nu en dan je mechanische klokje thuis te laten?

Ab-so-luut geen reden om mijn mechanische horloges thuis te laten. Wat een gedrocht!

Mijn Gearfit doet het prima zonder telefoon. Tuurlijk, berichten kan hij niet meer ontvangen (gaat via Bleutooth), maar de tijd en alle andere functies blijven werken.

+10

ziet eruit alsof ze em van Apple hebben afgekeken… de Iphone 6 is ook zo buigbaar dat je em om je pols kunt vouwen… (:smiley:

Als je maar genoeg kracht zet is alles buigbaar :wink:

Ondanks dat ik voor de telefoonzweer bij de galaxy range (eerst de S2 en nu de S4) vind ik de Samsung Gear helemaal niks. Veel te lomp. Dat hebben ze dan bij Apple beter begrepen qua design, maar die kan dan weer niet samen met de Samsung. Ook zie ik de toegevoegde waarde niet. Op de fiets kijk ik toch niet op mijn telefoon. Ik bel of sms of what’s app later wel terug. En verder kijk ik wel op de telefoon of ik een bericht of niet. Op mijn werk kijk ik ook niet altijd en als ik thuis ben ook alleen als er reclame is ofzo.

Arie Kabaalstra Schreef:

ziet eruit alsof ze em van Apple hebben
afgekeken… de Iphone 6 is ook zo buigbaar dat je
em om je pols kunt vouwen… (:smiley:

(:D(tu)

blijkbaar kan de standalone functie jullie niet overhalen. mijn smartphone is soms sneller leeg dan ik zou willen. mn noodlader heeft altujd ff nodig. dan vind ik mn omate wel n handige backup.

dat gezegd te hebben, ze kunnen mn mechanische horloge niet vervangen. nog niet althans…

ben benieuwd wat de kairos uiteindelijk gaat brengen.

Juist op de fiets gebruik ik mijn Gearfit. De hartslagmeter, welke via infrarood meet op de pols, is veel comfortabeler dan een band om de borst. Berichtgeving kun je uiteraard heel eenvoudig uitzetten :wink:

Afgezien van de forse afmetingen, is Tizen op dit moment voor mij niet geweldig. Pas als daarmee dezelfde mogelijkheden tot aanpassing mogelijk zijn, zou ik overwegen om zoiets te kopen.

WilSeiko Schreef:

Afgezien van de forse afmetingen, is Tizen op dit
moment voor mij niet geweldig. Pas als daarmee
dezelfde mogelijkheden tot aanpassing mogelijk
zijn, zou ik overwegen om zoiets te kopen.

je maakt de leukste dingen idd met je gear1. kan me de reden voorstellen.

Tot nog toe vind (/vond) ik de Kairos smartwatch alleen interessant.
Maar sinds kort ben ik ook erg benieuwd naar de LG G Watch R.

Alle andere smart watches die nu op de markt zijn, vind ik niet wat.
:slight_smile:

Bah !