… de chronograafknopkes hebben geen chrono-functie… haha
Vind ze er wel dik uitzien. Net als het horloge van Tag heuer. Erg mooi.
Ik vind ze eerlijk gezegd erg fraai, vooral de zwarte. En zelfs met always-on display 1-2 dagen batterij, dus geen blanko zwart rondje om je pols. Het kriebelt wel een beetje…
Ze komen binnenkort op de markt voor €349 en €399. Dat is toch een mooie prijs vergeleken met de Tag Heuer die €1500 kost en nu al tov deze Samsung verouderde techniek heeft. De ontwikkeling van de smartwatch gaat snel. Ik ben benieuwd op Apple volgende week naast de nieuwe Iphone ook een nieuwe Apple watch gaat aankondigen want ook die is toe aan een update.
Inderdaad, heb zelf de Apple Watch ook, maar mis toch wel de GPS functie.
Ziet er erg leuk uit…
Met zijn 46 mm ook nog goed te dragen.
Kan het alleen niet terug vinden over de waterdichtheid.
IP68, dus een normale zwempartij moet hij overleven.
Dit is wat ze zeggen op de Samsung website:
Resistant to water and dust
Wear the Gear S3 out in all kinds of weather, to all kinds of places. It’s rated IP68 so it’s able to withstand dust and dirt and being up to 1.5 meters or for up to 30 minutes underwater.
*Not suitable for swimming or diving.
Ok duidelijk, thx voor de info.
Nu nog even wachten tot de prijs wat zakt 
De kroon op bv de Frederique constant heeft ook niet n kroonfunctie… Nou ja, als je de sync functie niet mee telt 
Zoals rente al aangaf:
It’s rated IP68 so it’s able to withstand dust and dirt and being up to 1.5 meters or for up to 30 minutes underwater.*Not suitable for swimming or diving.
Bij Sony moesten ze ook wat rectificeren. Op promo foto’s zag je m’n Xperia leuk onderwater foto’s maken. Je denkt zelfs dat ie speciaal dat foto knopje heeft, omdat onderwater touchscreen t niet goed doet.
Niets Is minder waar, dat ding schijnt daar niet tegen te kunnen. Met m’n beetje kennis v horloges en we had ik al dat vermoeden. Maar genoeg mensen dus die met vocht in hun toestel zaten… Hetzelfde zal denk ik ook gelden voor de meeste SmartWatches…
Oops, zag dat m’n toetsenbord van renzie rente maakte. Excuses 
Zag toevallig net bij de mediamarkt dat garmin modellen heeft om mee te zwemmen.
5atm vinden zij iig genoeg om mee te zwemmen.