Samurai

Leuke vintage gekocht. Duidelijke beschrijving en dag later deal kunnen maken. Top

1 like

Van Brexit een zo goed als nieuw horloge overgenomen voor een heel mooie prijs. Een fijn kontakt en nagebabbeld over horloges, oplichters en katten. Het is een kundige gast die zeker kennis heeft van de juweliersbranche. Ik kan hem van harte aanbevelen!

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan sam/@Samurai
Leuke gast waar de passie vanaf spat.
Goede, duidelijke communicatie en prima afhandeling. Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag een horlogeband verkocht aan @Samurai. Van te voren leuk heen en weer gemaild, gezellig gesproken over horloges bij de verkoop, komt afspraken na, zeker een aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Je had al een topic aangemaakt :rofl:

1 like

Vandaag bij @Samurai “op de zaak” langs geweest om end links te bestellen voor mijn Seamaster.
Tijdens het bestellen zijn gouden AP even mogen betasten (WOW:heart_eyes:). en de bracelet die ik van hem over ga nemen kunnen bekijken.

Sam is een absolute aanrader om zaken mee te doen en een bak koffie mee te drinken. Voor een particuliere deal een betrouwbaar persoon om een horloge over te nemen maar ik zou ook zeker voor een commerciële deal naar Sam vragen!

1 like

En dat niet alleen…

Heb een horloge van Sam overgenomen. Deal was uitstekend en het contact was hartelijk. De zwarte kitten was lief aaibaar.Tot de volgende keer maar weer…

2 likes

Gouden APRO van Sam @Samurai overgenomen. Het ging om serieus geld, maar de deal had niet soepeler kunnen gaan.

Snelle heldere communicatie en de deal werd afgesloten met een biertje. Op veilige afstand natuurlijk :smirk:.

1 like

Gisteravond een mooie Sarb035 gekocht van Sam @Samurai. Communicatie verliep snel en prettig via HF en Whatsapp en een dag na het eerste berichtje kon ik het horloge al ophalen. Door vertraging vanuit mijn kant kon ik niet op het afgesproken tijdstip afspreken, maar dit was voor Sam geen probleem. Heeft veel affectie voor horloges en liet wat mooie stukken uit z’n collectie zien :+1: Warm onthaal door lieve en nieuwsgierige zwarte kitten is een bonus :smile:

1 like

Deze ervaring heeft even op zich laten wachten tot het benodigde TL maar wil nog even melden dat ik een zeer prettige ervaring heb gehad met @Samurai bij de aankoop van een horloge van hem!

Was een heel avontuur maar alles is goedgekomen :rofl:

1 like

Afgelopen weekend leuk contact gehad met @Samurai en snel een deal beklonken voor de verkoop van mijn Batgirl/Batman. Netjes geboden en een leuk gesprek gehad en direct alles afgehandeld. Raad zeker aan om een horloge deal met Sam te beklinken.

Nogmaals veel plezier met de set.

1 like

Vorige week een horloge met @Samurai geruild. Goede ervaring met hem, hij deed een realistisch bod en we konden snel afspreken. Aardig en heeft verstand van zaken.

1 like

Omega travel pouch overgenomen van @Samurai . Snelle verzending. Vriendelijke en vlotte communicatie. Een aanrader dus!

1 like

Leuk klokje overgenomen van Sam @Samurai.
Alles is duidelijk en het was soepel verlopen.
Een aanrader om zaken te doen, top!

1 like

Ik heb een horloge geruild met @Samurai . Heel volledige advertentie met alle details van het vintage horloge. Iemand met veel technische en horlogekennis. Vlotte bespreking en eerste contacten. Horloge in de staat zoals beschreven. Leuke babbel en een leuke horlogeforum ervaring rijk. Bedankt

1 like