San Martin GMT 'Sprite', amper gedragen

Hi liefhebbers,

Mijn hobby loopt compleet uit de hand en daarom gaan er een aantal horloges de verkoop in.
Na wat twijfel zet ik toch ook de San Martin Sprite in de etalage. Ik heb inmiddels een aantal andere GMT’s die beter in mijn collectie passen. De San Martin is amper om mijn pols geweest en verkeert in absolute nieuwstaat. Het horloge loopt uiterst nauwkeurig en heeft in tegenstelling tot de NH35 modellen, een high beat uurwerk (28.800bph). Het horloge heeft een lug breedte van 20mm dus kan ook makkelijk op een Nato of rubber band.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop
Merk en model: San Martin GMT SN015-G V2
Diameter: 40,5 mm
Leeftijd: 6 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: november 2023
Factuur: ja
Originele doos: ja
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie : nieuwstaat, geen krassen. Amper gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: high beat 2836 clone (Hangzhou 6460)
Vaste prijs: €285,- + evt verzendkosten

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).




8 likes

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up

Up