het verschil tussen San Martin en Pagani. het prijs verschil is best groot iemand ervaring met allebei de merken en waarom de ene beter is dan de ander?
Volgens mij komt het allemaal uit dezelfde fabriek. Heimdallr, Pagani, San Martin, al die andere Ali merken en Rolex (de Chinese Rolex)
Het feit dat je de gebruikt doet mij pijn.
Submalinel, de Chinese Rolex
San Martin staat bekend om betere afwerking, betere bracelets, dat soort dingen. Het zit 'm dus in de details. Of dat je de meerprijs waard is, is aan jou.
Zoals hierboven aangegeven is San Martin echt wel wat beter afgewerkt en lopen ook heel erg netjes…
Mocht je interesse hebben in een San Martin dan heb ik er evt nog wel 1 die je kan overnemen
San martin gehad en pagani. De san martin is echt een stuk beter. Pagani voor een prikkie gevonden ergens en loopt mn dochter mee.
San martin zou ik de sub nog wel willen proberen, maar wil m met glidelock. De BB hommage heb ik gehad en is super

Submalinel, de Chinese Rolex

de Chinese Rolex
Or did you mean Lolex?
Maar @DaytonaBar, San Martin is inderdaad een iets serieuzer bedrijf. Ik heb er één keer eentje live mogen zien, en ik heb een vriend (daarna een vage kennis) die een tijdje een Pagani had. SM komt op mij over als OK bouwkwaliteit, de Pagani voelde dodgy as hell.
Ik weet alleen niet wat ik er van vind om rond te lopen met iets van een bedrijf wat van iedereen de moeder kopieert. En nu zelfs een turquoise 3-6-9 OP maakt, want iets gelezen over Tiffany & Patek en zo.

Inderdaad. Best erg. Zeker als je bedenkt dat er voor 200-500 ballen best horloges te vinden zijn met een eigen smoel. Sterker nog, zelfs San Martin heeft iets eigens in de catalogus:
Maar goed. Negen van de tien San Martin klanten koopt de hommages. Zo jammer.
Lolex
hmm oké ja ik zoek een beetje een daily wat niet al de exclusief\duur is… En zo te horen aan jullie mening beter een San Martin dan Pagina. persoonlijk vind ik San Martin ook net ff wat mooier omdat ze indd net ff een eigen draai er aan geven, zo ook als de datejust vind ik ook best mooi van San Martin! dus binnenkort maar even met vrouw lief praten voor mijn verjaardag haha!! btw heeft iemand ervaring met San Martin op Aliexpress i.v.m douane kosten o.i.d?
Misschien tegenstrijdig, maar ik zou juist beginnen met een Pagani te bestellen. Ik heb ze allebei gehad (merken dus) en de SM is gewoon een kwalitatief beter afgewerkt merk horloge.
Maar, als je die referentiekader niet hebt en je op zoek bent naar bang for buck, dan is Pagani echt een topper hoor. Was positief verrast:
San Martin is mooier afgewerkt en heeft betere QC heb ik het idee. Dat gezegd hebbende; Momenteel heb ik 8(!) Pagani Designs in huis en zijn ze allemaal behoorlijk oké voor het geld! Niks mis mee. Er gaan er binnenkort 5 tegelijk het blauwe deel in overigens, dus mocht je een bepaald type in gedachten hebben… PB me maar alvast.
Opzouten met je reclame.

Zout zelf op
Net zo slecht als de originalteit van de klokkies
Triest…zo ga je geen credits verdienen
Treurige troep.
Hier zou je al een reden hebben waarom SM en geen P