Die is erg mooi ![]()
Pauw
effect
De Original Design SN0148-G serie verwelkomt een nieuw lid: de nevel wervelende wijzerplaat.
Deze keer hebben we geprobeerd het ontwerp van Integrated Case & Armband te gebruiken, en we hopen dat je het leuk vindt.
Geïntegreerde koffer & armband:
De prachtig gepolijste gekamde randen brengen de esthetiek van het horloge in balans met het draagcomfort.
Nebula Vortex textuur emaille wijzerplaat:
De combinatie van de emaille wijzerplaat en Nebula Vortex Textured wijzerplaat met zijn kleurverloop maakt het onmogelijk om weg te kijken.
Transparante Saffierglas koffer terug:
Je kunt direct de versnellingen zien draaien in de beweging en de charme van mechanische kracht voelen.
Comfortabele Gekamde Finish 5-Link J Armband:
De nieuwe hoogwaardige 5-links J armband heeft aan beide kanten gepolijste chamfers. De tweede en vierde schakel hebben aan beide zijden gepolijste chamfers, waardoor het comfortabeler is om te dragen.
Op de vlieg verstelbare sluiting:
Pas snel de sluiting aan op jouw polsmaat zonder gereedschap, zeker in de zomer. Druk gewoon op het verstelapparaat van de sluiting om het altijd en overal te verstellen.
De zwart/grijze vind ik wel tof ![]()
![]()
Heb je die van Peter overgenomen ?
Heel veel draagplezier gewenst ![]()
Enjoy Nils. Mooi is ie zeker!
Ja van Peter
Thanks!..Heb de witte met een NH35 …wilde ook nog een San Martin met een Miyota…maakt de kast toch ook een stuk dunner ![]()
![]()
Merci Peter ![]()
![]()
Volgens mij komen allebei die San Martins bij mij vandaan ![]()
Idd… Jij betaalt altijd de import kosten voor mij toch?? ![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer koop je je volgende San Martin? Kan ik mijn wensen dan alvast doorgeven? ![]()
![]()
![]()
Net deze besteld, was bij afrekeningen 191 euro in de 11.11 sale.
Dit model kwam wel erg vaak voorbij in mijn zoektochten op AliX;
Mooi
…Zijn wel vaak aan de dure kant, maar dat is een mooie prijs, welk uurwerk zit erin? Seiko zeker?
Ook weer een gave
…Die plaat is echt heel zwart ![]()
Zijn de horloges erg dik?