San Martin Only

Dit merk verdient echt een eigen topic. Vandaag mijn 62mas hommage binnengehad. Ik kan wel zeggen dat de kwaliteit geweldig is. Ik ben een flipperaar en heb nu al 4 san Martins gehad en ik blijf me verbazen. een Seiko uurwerk maar een betere afwerking en QC. het nieuwe logo vind ik ook mooier dan alleen de tekst op de plaat. Deze blijft zeker…Band is met 210mm voor mij iets te lang dus er is een zuludiver onderweg van 190mm. Dan is ie helemaal af.


de Pam hommage is zo goed al verkocht. van de opbrengst ga ik een flieger kopen…

en deze twee heb ik ook gehad.
71003877bbf2183b69bc72af36bac570f1cfef36_2_690x388

46 likes

Dit merk verdient op zeker een eigen topic :+1:

9 likes

Dan doe ik mee met eentje uit mn archief :grin:

Erg leuke vakantie knaller. Alleen was de L2L-maat mij net iets te groot.

5 likes

De teller staat voorlopig nog op twee.

5 likes

Hier ook de 62mas hommage…

17 likes

Verdient zeker een eigen topic. Dit is ook zo ongeveer het enige Chinese merk met een beetje fatsoenlijke service. De kwaliteit, tja, buitengewoon, ook heel on-Chinees. Ja, Seagull heeft wel een en ander, en dat is dan ook een merk dat eigen ontwerpen heeft, en bij San Martin is het eigenlijk alleen maar homages. Desalniettemin maken ze ook homages van anderzijds totaal onbereikbare horloges, zoals een 6542 (Tempus Machina 711Z) en een soort 6538 (Bond big crown sub)

Een greep uit mijn collectie, bedenk wel dat hier zwaar gecustomizede bij zitten.
38mm 6538 homage


62MAS

Oris 65 homage

Seamaster 300 homage

6542 homage

En dan heb ik er nog een paar… Kan wel eens een familieportretje schieten…

20 likes

Goed topic idee, mijn eerste San Martin. Kwaliteit en afwerking dik in orde. Fijn contact met de verkoper ook.

10 likes

Hier dan ook nog een foto.


Met 39mm, 20atm, saffier, Seiko NH35 een topper. :hugs:

7 likes


Kan niet achterblijven

4 likes

Heb je hier een betere foto van, dit is volgens mij de
6105 turtle in brons met groene wijzerplaat uitvoering en dat lijkt me een erg mooie combi maar kan het nu niet goed zien. Oh en wees niet schuw met meerdere fotos :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

10 likes

Inderdaaf erg geslaagd… maar heb je er nog plastic op zitten of zie ik dat verkeerd? is dat vanwege het brons?

Gebold glas :upside_down_face:

1 like

op het leer??? :rofl::rofl::rofl:

1 like

Haha zie het nu pas. Dacht dat je de weerspiegeling bedoelde🤭 ik heb niks gezegd

1 like

Hoe dik is die 62mas hommage? Komt op mij wat dikker over dan de echte.

1 like

11 likes

Ja klopt maar niet voor het brons
Hij was net uit de doos

1 like

Heel veel plezier ervan. Ik heb zelf net een Rdunae binnen, net als San Martin, ook onderdeel van WR Watches en ik ben helemaal om. Geweldig horloge en kwaliteit tot en met de tropic strap. Zelfs zo erg dat ik mijn vintage seiko verzameling ga uitdunnen. Origineel is leuk maar het zo voorzichtig om moeten gaan met een horloge tempert het plezier.

2 likes

Snap ik helemaal, maar om een echt juweeltje om jouw pols te hebben, heeft ook wat. Ik doel dan op de vintage Seiko, niet op de re-crafts ervan door Seiko zelf op de markt gebracht.

2 likes