San Martin Only

Erg mooi afgewerkt horloge. Voor mij een erg geslaagde hommage. Very Nice indeed :ok_hand:t4:

1 like

Thanks. Ik heb lopen worstelen met de stalen band en ben daar geen vrienden mee geworden. Daarom nu een rubber exemplaar die lekker zit.

De rubberen band ziet er prima uit. Past er goed bij.
Wat is het probleem precies met de stalen band? Zelf heb ik de SN004-g (vintage diver) die dezelfde band heeft, welke prima te verstellen is.

De band van deze is sowieso niet goed te verstellen. De schroefjes moet je met Loctite vastzetten en ik heb hem nooit op een voor mij lekkere lengte gekregen. En iedere keer die schroeven loskrijgen is een drama.

Oké, ik heb daar gelukkig geen problemen mee gehad. Ja die schroefjes kunnen zeker problemen geven als ze niet goed vastzitten of als je deze kwijtraakt. Heb deze voor de zekerheid allemaal van loc-lite voorzien. Je weet maar nooit.
Dit gelukkig ook naar één keer hoeven doen.

Gelukkig voor jou een erg mooi rubberen band als alternatief. Ziet er echt gaaf uit :ok_hand:t4:

1 like

Ja ,dit dus .

1 like

mijn san Martin tuna

9 likes

jeeezz wat heb je ermee gedaan… Alsof ie uit een wrak gevist is. Gaaf

1 like

Heel gaaf dit :ok_hand:t4:

1 like

Water dompelen dan met zout bestrooien vervolgens 4 uur in een bak boven azijn gezet dus niet in het azijn. Daarna uur in een bak boven ammoniak gezet. Dit proces in de gaten houden tot jij het resultaat goed vind. Afspoelen en de band enz er weer aan zetten :smiley:

3 likes

Als je ‘m omdoet krijg je de pest. :rofl:

Of juist niet koper en brons kunnen bacteriën niet op leven. Dus als je bang bent voor ziektes als de pest covid enz die leven beter op stalen horloges

2 likes

en ook dit is volledig omkeerbaar en doet niks met caseback en glas?

Denk dat jij wel (ik nooit) de vraag krijgt 'heej wat voor horloge draag jij eigenlijk?

Jeetje gedurft, maar tof hoor :astonished::call_me_hand:

lume

4 likes

6 likes

16 likes

Erg mooie horloge :ok_hand:t4:

1 like

17 likes

Hele vette foto, mooi horloge!

1 like